Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@01:21:37 GMT

بهزادی: شهرخودرو آب معدنی نداشت!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۹۵۲

بهزادی: شهرخودرو آب معدنی نداشت!

دروازه‌بان شهرخودرو می‌گوید تیمش مشکلاتی داشت که در لیگ دسته یک فوتبال هم دیده نمی‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، یوسف بهزادی، دروازه‌بان شهرخودرو بعد از شست این تیم مقابل پرسپولیس و سقوط شهرخودرو به لیگ دسته یک گفت: ما با آقای گل محمدی سهمیه آسیایی گرفتیم اما الان ناراحتم که سقوط کردم. من در نیم فصل به این تیم آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزهایی در این تیم دیدم که در لیگ یک هم وجود ندارد. ما زمین تمرین نداشتیم. قرارداد بازیکنان ما کمتر از بازیکنان لیگ یکی بود. با آقای حمیداوی مشکل دارید ما چه کار کنیم؟ خود من از حمیداوی طلبکارم. پیام، ابومسلم و سیاه جامگان سقوط کردند. حتما یک مشکل هست دیگر. به رقبای ما در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبانی می‌دادند. ما چه گناهی کردیم؟

او در واکنش به این سوال که آیا مشکلات مربوط به اختلاف حمیداوی (مالک تیم) و اصولی (رئیس هیات فوتبال) است، گفت: آقای اصولی به کنار؛ مگر مشهد فقط اصولی دارد؟ پیراهن ما اسپانسر نداشت. نمی‌دانم صدقه سری کدام نهادی بود که امروز اسپانسر داشتیم. ما در تمرین خودمان آب معدنی نداشتیم. مشکل حمیداوی نیست. خیلی ناراحت هستیم. ما از هیچ نهاد و ارگانی حمایت نشدیم. مشهد از پولدارترین شهرهای ایران است اما کسی ما را حمایت نکرد. هر چه در نیم فصل دوم تلاش کردیم، نشد در لیگ برتر بمانیم.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یوسف بهزادی ، تیم فوتبال شهرخودرو ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یوسف بهزادی تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت