Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، این روزها اجتماعات «سلام فرمانده» در شهرهای مختلف کشور نماد عشق و ارادت مردم و به خصوص دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به امام زمان (عج) شده است.

 

اجرای سلام فرمانده در جمکران

مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من، دو پویش و مطالبه برای اجرای این سرود و اجتماع دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مسجد جمکران اینجا  و در حرم امام خمینی(ره) در روز ١۴ خرداد اینجا   ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجتماع هزاران نفری سلام فرمانده در جمکران برگزار شود

آنها در خصوص مسجد جمکران نوشتند: «پویش مطالبه اجرای چند صد هزار نفری سلام فرمانده در صحن بزرگ مسجد مقدس جمکران را پیگیری کنید.

از مسئولین فرهنگی قم و جمکران تقاضا داریم سلام فرمانده را در مسجد جمکران هم برگزار کنند.»

اجرای سلام فرمانده طی دهه کرامت در جمکران

براساس پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس، مسئولین چند نهاد فرهنگی قم و مسجد مقدس جمکران درحال برنامه‌ریزی و تدارک برای اجتماع «سلام فرمانده» در ایام دهه کرامت در این میعادگاه منتظران ظهور هستند.

«سلام فرمانده» ١۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره) اجرا شود

مخاطبان خبرگزاری فارس در خصوص اجرای «سلام فرمانده» در روز چهاردهم خرداد نوشته‌اند: «شایسته است تا زمینه لازم فراهم شود تا در روز ١۴ خردادماه امسال نوجوانان دهه نودی سرود سلام فرمانده را در مراسم ارتحال امام (ره) اجرا نمایند.»

١۴ خرداد برنامه‌ای نداریم

ابوذر روحی، مداح اهل بیت و خواننده این سرود به خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: برای اجرای برنامه در این روز باتوجه به سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه‌ای نداریم.

برنامه ملی «سلام فرمانده» در وسیع‌ترین شکل ممکن، پنجشنبه گذشته با حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. پیش از آن این سرود در نقاط مختلفی چون نمایشگاه کتاب تهران (مصلی امام خمینی)، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، میدان شهدای مشهد مقدس و ... اجرا شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوذر روحی حرم امام خمینی مسجد مقدس جمکران فارس من حضرت آیت الله خامنه ای امام خمینی خبرگزاری فارس سلام فرمانده امام خمینی ١۴ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد