Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ؛ محمدرضا رضایی کوچی ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، "اسماعیل حسین‌زهی" نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس، "آقازاده" معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور و "مسعود بیجار" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علیرضا قاسمی در بازدید از این پروژه که در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی صورت گرفت گفت: برای توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه به طول ۲۳ کیلومتر، تاکنون ۱۱ کیلومتر آن اجرایی شده است.

او گفت: پروژه مذکور با تأمین لوله‌های موردنیاز تسریع می‌شود و  اعتبار پروژه گراغه ۳.۵ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۲ میلیارد تومان تخصیص دارد و تامین لوله نیز در برنامه خرید قرار دارد.

  به گفته این مقام مسئول، ظرفیت مخزن موجود در این منطقه ۲۰۰ متر مکعب هست که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در صورت تخصیص اعتبار لازم، به ۵۰۰ مترمکعب توسعه خواهد یافت.

 قاسمی  گفت: در حال حاضر از طریق چاه‌های موجود ۵.۵ لیتر در ثانیه آب برای ۸۵۰ مشترک این منطقه تولید می‌شود که با اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه، هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

 در جریان این بازدید بررسی و انتقال پمپ موجود در برنامه کار شرکت قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آبرسانی به روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان