Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با اجرای مجلس تعزیه شهادت حر و با استقرار پایگاه انتقال خون ۱۳ هزار و ۵۰۰ سی سی خون به بیماران نیازمند کرمانی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ثارالله انکوتی دبیر اجرایی نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار اظهار داشت: پنجمین شب از نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار با استقرار پایگاه سیار سازمان انتقال خون استان کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه(ع) همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارادتمندان به آستان مقدس اهل‌بیت(ع) 13 هزار و 500 سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند گفت: شب پنجم این سوگواره صحنه‌های نابی از حس انسان دوستی شرکت‌کنندگان در سوگواره از پیر و جوان برای کمک به بیماران نیازمند به همراه داشت.

انکوتی با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی در حال اجرا است افزود: در هر شب سوگواره 14 هزار صلوات برای شادی روح سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 13 شهید والامقام روستای ده‌زیار توسط شرکت‌کنندگان در سوگواره ختم می‌شود.

دبیر اجرایی نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار خاطرنشان کرد: تجلیل از تعدادی از مادران شهدا و تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان تعزیه استان و روستای ده‌زیار از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی این سوگواره در دوره نهم بود.

شبیه‌خوانی تعزیه‌خوانان پایتخت هنر اسلامی در پایتخت مقاومت جهان اسلام به روایت تصویرهمخوانی زیبای سرود سلام فرمانده در نهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار + فیلم و عکسمجلس تعزیه شاهچراغ در نهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار شبیه خوانی شد + تصاویر

وی افزود: افتتاحیه نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار با برگزاری یادواره 13 شهید والامقام روستای ده‌زیار با حضور خانواده معظم شهیدان و سخنرانی امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق کشور همراه بود.

انکوتی برپایی دوخت خیمه و برپایی خیمه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در نهمین سوگواره ملی تعزیه را اقدامی بسیار معنوی عنوان کرد و گفت: قبلاً خیمه نداشتیم اما به همت مردم و عاشقان امام حسین(ع) در مدت حدود یک هفته خیمه عزا به متراژ 12 در 12 متر دوخته و در محل برگزاری سوگواره نصب شد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای خون تعزیه استان کرمان اهدای خون تعزیه استان کرمان نهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار بیماران نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم