Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان های استان تهران را یکی از ملاک های اصلی ارزیابی مدیران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست مشترک استاندار تهران با اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

منصوری در این نشست اظهار داشت: حدود ۱۹ درصد جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند، به تعبیری از هر پنج نفر ایرانی یک نفر ساکن تهران است و متاسفانه متناسب این جامعه آماری و رشد جمعیت، برنامه ریزی علمی و دقیقی صورت نپذیرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه به تشریح فرایند انتصابات اشاره کرد و گفت: در انتصاب فرمانداران و بخشداران در استان تهران با در نظر گرفتن اولویت ها مصالح استان حرکت کردیم و بسیاری از مدیران منصوب در استان تهران، از جوانان گام دومی انقلاب هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم، با همراهی امید بخش ایشان مقرر شد شبکه پنج سیما به زودی با تقویت رویکرد استانی، تولید و پخش برنامه ها را دنبال کند.

منصوری گفت: در راستای رفع مشکلات استان، حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان های استان تهران را با جدیت پیگیری می کنیم و یکی از شاخص های موثر در ارزیابی عملکرد مدیران همین موضوع خواهد بود ؛ چرا که اعتقاد داریم مدیران پشت میز، نمی تواند به نحو شایسته و اثربخش امورات استان را پیگیری و مشکلات را مرتفع کنند.

وی تاکید کرد: در شش ماه تصدی به عنوان استاندار تهران، چندین جلسه در هیات دولت جهت ساماندهی لکه های صنعتی برگزار کردیم که در نتیجه به زودی تمامی لکه های صنعتی استان تهران ساماندهی می شوند. 

استاندار تهران عنوان کرد: ضرورت موضوعاتی همچون صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را میبایست صادقانه با مردم در میان بگذاریم، چراکه همواره مردم در این موارد با دولت همراهی کرده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران سازمان صداوسیما مدیران دستگاه های اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید اهتمام جدی مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی گفت: برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد.

ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان

شفقت با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان گفت: به زودی یک نفر در استان به عنوان مسئول تامین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد، که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به عنوان مسئول تامین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد افزود: بدون تامین منابع،  امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

صرف هزینه‌های تملک دارایی دستگاه‌ها حداکثر تا پایان تیرماه 

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: با توجه به مهلت قانونی خرج‌کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها

 استاندار لرستان با تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کلیدی‌ترین جلسه استان است

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان