Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:33:56 GMT

۱۰ تن روغن احتکار شده در ساوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۸۲۶

۱۰ تن روغن احتکار شده در ساوه کشف شد

علیرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در مدتی که اکیپ‌های بازرسی به بازار و نحوه توزیع کالاها و قیمت‌ها نظارت دارند بالغ بر ۱۳۸ تن مرغ گرم، ۱۵ تن گوشت منجمد، ۲۷۷ تن برنج شامل ۱۵۸ تن برنج تایلندی با نرخ مصوب کیلویی ۱۲۵۰۰ تومان، ۱۰۰ تن برنج هندی هر کیلو ۱۸۵۰۰ و ۱۹ تن برنج پاکستانی با کیلویی ۲۰۵۰۰ و ۱۵۸ تن شکر با نرخ هر کیلو ۲۰,۵۰۰ تومان در شهرستان از تاریخ اجرایی شدن این طرح توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در خصوص روغن و دیگر کالاهای اساسی مشکلی در سطح عرضه نداریم و مشکل بحث تقاضا بخاطر افزایش قیمت‌ها است.

سرپرست جهاد کشاورزی ساوه با اشاره به حمایت دولت از مرغداری‌ها در اجرا طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: دولت به منظور حمایت از تولید کنندگان برای بهبود شرایط تولید و کاهش ریسک سرمایه گذاری، اقداماتی در غالب آزاد سازی صادرات مرغ با حذف تعرفه‌های صادراتی با محوریت زنجیره‌ها و اتحادیه‌های ملی و استانی و فراهم کردن زمینه تولید قراردادی از طریق شرکت پشتیبانی به منظور تضمین تأمین نهاده و خرید محصول با قیمت مصوب در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 5502506

منبع: مهر

کلیدواژه: ساوه احتکار روغن مردمی سازی یارانه ها بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان آلودگی هوا ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار شیراز خراسان رضوی تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد