Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:53:03 GMT

دیوارهای ورامین به تصاویر شهدای مدافع حرم مزین شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۲۴۵

دیوارهای ورامین به تصاویر شهدای مدافع حرم مزین شد

به گزارش ایرنا، امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین روز دوشنبه در جریان بازدید از اجرای این طرح گفت: شهدای مدافع حرم نماد ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت هستند که با درک صحیح از شرایط کشور و تهدید جهان اسلام، پای در جبهه مقابله با کفر و الحاد گذاشته و با تقدیم جان، طومار فتنه‌گران و گروه‌های تروریستی را در هم پیچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام جعفر طزری افزود: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا بتوان در مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد که این مهم جز با زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و تبیین ابعاد مختلف شخصیت وجودی آنان میسر نمی‌شود.
وی تأکید کرد: اگر جامعه جوان جامعه، جوانان و نوجوانان با سیره شهدا آشنا شده و ارزش خدمات آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی درک کنند، قطعا خود را مقابله شبیخون فرهنگی دشمنان بیمه می‌کنند.
طزری گفت: امنیت امروز ایران اسلامی و پیشرفت‌هایی که در سایه این امنیت در کشور حاصل شده، نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، از جمله شهیدان مدافع حرم است و نقش بستن تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های شهر باعث می‌شود که این ایثار هر روز در نگاه مردم جامعه نمایان باشد.
شهرستان ورامین در طول دوران مقابله با گروه‌های ترویستی داعش در سوریه، ۶۵ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۶۰ شهید مدافع حرم از برادران افغانستانی و پنج شهید ایرانی هستند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش شهید شهدای مدافع حرم ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش شهید شهدای مدافع حرم گروه تروریستی داعش شهید شهدای مدافع حرم ورامین مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم