Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:19:36 GMT

۱۰۵ نفر پارسال در دریای مازندران غرق شدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۲۹۳

۱۰۵ نفر پارسال در دریای مازندران غرق شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی اظهار داشت: در سال قبل ۱۴۷ نفر شامل ۱۲۹ مرد و مابقی زن از هموطنان در دریا، رودخانه، استخر و کانال غرق شدند.

عباسی تصریح کرد: از این موارد ۱۰۵ نفر در دریا، ۲۴ نفر در رودخانه، شش نفر در استخر شنا، هفت نفر هم در دریاچه مصنوعی و سد و چهار نفر در حوض یا حوضچه و یک نفر هم در استخر کشاورزی غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق‌شدگی در دریا، رودخانه‌ها، استخر و.. بیان کرد: آشنایی با فنون اولیه شنا، آشنایی با محدودیت‌ها و رعایت آن‌ها از ابتدایی‌ترین الزامات قبل از شنا است و اطلاع از وضعیت عمق آب قبل از تصمیم به شیرجه زدن و حتی قبل از ورود به آب ضروری است. چرا که شیرجه در آب‌های کم عمق خطر ضربه به سر و نیز شکستگی گردن را به دنبال دارد.

به گزارش مهر، طرح سالمسازی دریا از هفتم خردادماه به صورت رسمی در نوار ساحلی مازندران آغاز شد.

کد خبر 5502668

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عباسی غرق شدگی ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان آلودگی هوا اردبیل شهادت امام صادق ع شیراز احتکار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت

به گزارش «تابناک»، حمید محبوبی شامگاه جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است، روز گذشته ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌جو فرد غرق شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • موج کوتاه در دریای خزر