Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز دوشنبه در اجلاس روسای دانشگاه های کشور در تبریز اظهار کرد: دانشگاه ها در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته ای دارند از این رو دانشگاه اهمیت بالایی برای کشور و نظام دارد.
وی دانشگاه را نقطه اوج خدمات برای کشور دانست و گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب؛ اسلامی شدن دانشگاه به معنای متدین شدن دانشجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز جهت دار بودن دانشگاه را از شاخصه های مهم دانشگاه اسلامی برشمرد و گفت مدیریت، سیستم آموزشی، اساتید و فضای آموزشی از جمله عناصر کلیدی دانشگاه است.
وی خاطرنشان کرد از دیدگاه رهبر معظم انقلاب سیستم در پرورش انسان ها نقش اساسی دارد و اساتید نیز در نگاه معظم له از نگاه بسیار خاصی برخوردار هستند.
وی تربیت دانشجوی متعهد و متدین را از جمله وظایف دانشگاه ها برشمرد و گفت: قداست قائل بودن به علم و اخلاق یکی از شاخه های دانشگاه اسلامی است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد امروز دانشگاه ها دیگر تنها محل آموزش و تولید علم نیستند و دانشگاه های ما باید آمادگی کافی برای تغییرات داشته باشند و با آینده نگری پیش بروند.
وی دانشگاه آرمانی مد نظر رهبر معظم انقلاب را خروج از رکود و خمودگی معرفی کرد و گفت: نشاط علمی, نشاط معنوی و نشاط سیاسی نیز از جمله ویژگی های برجسته دانشگاه آرمانی است.

اجلاس سه روزه روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در تبریز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است .

برچسب‌ها تبریز سید محمدعلی آل هاشم دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز دانشگاه تبریز دانشگاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود