Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه گفت: ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌‌آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد قیومی پیش از ظهر امروز با اشاره به جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه اظهار داشت: با توجه به نارضایتی سکنه بلوار شهید ایرای کرج، 55 واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج بیان کرد: در پی تقاضاهای مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

سایت پسماند محمدآباد به بزرگ‌‌ترین معضل زیست‌محیطی استان قزوین تبدیل شده استشهرداری‌های استان مرکزی مکلف به حذف لانه‌گزینی حشرات در محل‌ پسماندها شوندطرح تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصویب شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و علی‌رغم هشدارها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع آوری انجام نشد بیان کرد: جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در دو مرحله در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و 29 واحد جمع‌آوری و به بقیه واحدها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند.

 سرپرست دادسرای ناحیه 3 کرج با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله‌ها، عنوان کرد: امروز با دستور قضایی صادر شده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع‌آوری 9 تن زباله و انتقال آن‌ها به حلقه دره اقدام شد و 55 واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب کرج تجمیع زباله جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود