Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:49:13 GMT

عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۹۳۲

عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان،  فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: عصر روز گذشته سه قاچاقچی اهل یکی از استانهای همجوار به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک توزیع کننده مواد مخدر در منطقه بازکیاگوراب لاهیجان درگیر و با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ حمید محمدی نسب افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس به محل حادثه اعزام و این ۳ قاچاقچی ۵۴، ۴۴ و ۴۳ ساله را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد:  پلیس در حال بررسی علت حادثه است.

سرهنگ محمدی نسب در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لاهیجان در ۳۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لاهیجان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لاهیجان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل