Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سرفاریاب در مسجدالرضا (ع) این شهر این مصیبت جانگداز را به مردم خوزستان به ویژه مردم صبور و نجیب آبادان و خرمشهر و خانواده های داغدار آنان تسلیت گفت و برای آنان طلب صبر و برای آرامش روح همه جان باختگان این حادثه غم بار طلب مغفرت و رحمت کرد و گفت: وقوع حادثه مترو پل عبرت‌های زیادی با خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام زارعی پور خواستار بررسی دقیق همه جوانب و مشخص کردن دلایل وقوع این حادثه و برخورد قانونی با مقصران و جلوگیری از تکرار این گونه وقایع شد.

در این مراسم به یاد جان باختگان قرآن، فاتحه و زیارت عاشورا قرائت شد.

امام جمعه دیشموک هم با اشاره به حادثه متروپل در آبادان گفت: با مسببان چنین حادثه ای که ساختمان های غیر ایمن احداث می کنند باید برابر قانون برخورد شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند می گوید: طبق گزارش ها، ساختمان و برج های غیر ایمن دیگری در کشور وجود دارد که ضرورت دارد دادستان های هر استان به این مسئله ورود کنند.

او با اشاره به درس های این حادثه دلخراش گفت: حادثه متروپل بایستی درسی برای سخت گیری در نظارت و ساخت و ساز باشد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در کشور نباشیم.

به گفته امام جمعه موقت چرام، آبادان و مردم شریفش نه تنها در این حادثه بلکه در دوران دفاع مقدس دین خود را به ایران و انقلاب ادا کرده اند.

حجت الاسلام مجتبی فرهمند از مسئولان خواست عامل یا عوامل دخیل در این حادثه هولناک و اسفناک هرچه زودتر شناسایی و مجازات شوند تا بار دیگر شاهد چنین اتفاقات دردآوری نباشیم.

او می گوید: این حادثه به دلیل نبود نظارت‌های مهندسی و دقت در ساخت و سازهای شهری رخ داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمدی، سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشور، همزمان با فرارسیدن روز و هفته معلم با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.
در این مراسم از ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شد.
در جمع اعضاء هیات علمی دانشگاهها آقای علی باقری دولت آبادی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج به عنوان جوان‌ترین استاد نمونه معرفی شد.
جوان‌ترین استاد نمونه کشوری ۴۵ و مسن ترین استاد نیز ۷۰ سال سن دارند.
علی باقری دولت‌آبادی نویسنده کتاب « فراز و فرود احمدی‌نژاد » توسط انتشارات تیسا در ۴۷۰ صفحه به چاپ رسیده است.
او دارای مدرک روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران و استاد تمام دانشگاه یاسوج است.
کتاب‌های «از هاشمی تا روحانی: بررسی سیاست خارجی ایران(۱۳۹۳)»«رویا‌های ناتمام: بررسی سیاست خارجی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(۱۳۹۷)»،«بیداری اسلامی در مصر(۱۳۹۷)»،سیاست خارجی ایران از ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۰: نگاهی از درون چاپ ۱۴۰۰" از دیگر آثار و تألیفات آقای باقری دولت آبادی است.

کتاب 

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم