Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در پاسخ به اعتراض تهیه‌کننده برنامه «تهمتن» گفت: نمایشگاه شهرآفتاب هیچ گونه تعهدی کتبی یا شفاهی مبنی بر اجاره چندساله سالن نمایشگاه شهرآفتاب به برنامه تهمتن ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست، رضا نصیری تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی تهمتن روز گذشته در گفت‌وگو با ایران اکونومیست از احتمال تعطیلی این برنامه خبر داد بود و نسبت به از بین رفتن ۲۰ میلیارد تومان هزینه بیت‌المال ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصیری گفته بود که ما سالن اجرای مسابقه تهمتن را از مجموعه شهر آفتاب شهرداری به مدت یک سال اجاره کردیم و مدیرعامل وقت به ما قول تمدید سه تا پنج سال را داد که منوط به اجاره‌نامه جدید بود. بعد از آن آغاز به ساخت دکور کردیم که حدود ۱۱ ماه طول کشید و سپس ضبط تهمتن آغاز شد. آبان سال گذشته و با پایان قرارداد، تقاضای تمدید کردیم. مدیرعامل وقت، طبق توافق قبلی گفت که باید کارشناس رسمی دادگستری دوباره سالن را قیمت‌گذاری کند. با آمدن مدیرعامل جدید به ما گفته شد که باید سالن برای برگزاری نمایشگاه تحویل داده شود و هر چه صحبت کردیم مورد موافقت قرار نگرفت.

حالا عباس تقدسی‌نژاد در واکنش به سخنان تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی تهمتن، مبنی براینکه سالن اجرای مسابقه تهمتن را به مدت یک‌سال از مجموعه شهر آفتاب اجاره کرده و مدیرعامل وقت قول تمدید سه تا پنج سال را داده بود، عنوان کرد: توافق ادعا شده با مدیرعامل پیشین برای ساخت برنامه تهمتن شفاهی بوده است. هیچ فردی این توافق را تأیید نمی‌کند؛ چرا که هیچ مبنای حقوقی ندارد. برنامه تهمتن هیچ قرارداد رسمی با مدیران پیشین مبنی براظهارات ایشان نداشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب ضمن اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتقال کامل تمامی نمایشگاه‌ها به مجموعه شهرآفتاب، گفت: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران موظف هستیم که سالن‌های خود را دراختیار نمایشگاه‌ها قرار دهیم نه مجموعه‌هایی که قصد دارند فعالیت‌های نمایشی انجام دهند.

تقدسی نژاد درباره اظهارات نصیری مبنی براینکه ۲۰ میلیارد تومان هزینه دکور برنامه شده، بیان کرد: این مبلغ ۲۰ میلیارد تومانی صرفاً یک ادعا است. تجهیزاتی که ما از آن‌ها بازدید کرده‌ایم ارزش این مبلغ را ندارد.

وی درباره جزئیات قراداد جدید برنامه تهمتن با مجموعه شهر آفتاب، توضیح داد: تهیه کننده این برنامه در قرارداد جدیدی که امضاء شده، متعهد به تخلیه کامل از سالن نمایشگاهی شده است. البته یک ماه هم به ایشان فرصت داده شده تا با تخلیه و انتقال دکور، تجهیزات آسیبی نبینند و تخریب نشوند.

بدون قرارداد به تهمتن کمک کردیم

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب: زمانی‌که قرارداد ایشان به اتمام رسید به علت اینکه هنوز نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار نشده بود، ۸ ماه بدون قرارداد به ایشان کمک کردیم تا فصل نخست فعالیت‌های نمایشی تهمتن به اتمام برسد

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه ایشان (تهیه کننده) ۸ ماه بدون قرارداد در مجموعه شهرآفتاب فعالیت کرده است، افزود: زمانی‌که قرارداد ایشان به اتمام رسید به علت اینکه هنوز نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار نشده بود، ۸ ماه بدون قرارداد به ایشان کمک کردیم تا فصل نخست فعالیت‌های نمایشی تهمتن به اتمام برسد.

تقدسی نژاد درباره پیشنهاد مجموعه شهرآفتاب به تهیه کننده برنامه تهمتن، بیان کرد: به ایشان پیشنهاد دادیم که یک سازه ویژه فعالیت‌های نمایشی بسازد تا به صورت مشارکتی با هم همکاری کنیم اما تهیه کننده مخالف این کار است. سالنی که توسط ایشان اشغال شده یک سالن نمایشگاهی است که بیش از ۸۰ میلیارد تومان ارزش دارد. 

وی در ادامه نظر شهردار تهران درباره این قرارداد را اینگونه تشریح کرد: شهردار تهران درخواست دارد که ایشان به قرارداد پایبند باشند چرا که مدیر برنامه تهمتن تمامی موارد را پذیرفته و امضاء کرده است تا پس از اتمام قرارداد تا پایان تیر ۱۴۰۱ سالن را تخلیه و تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب در ادامه اضافه کرد: بابت وجه به اینکه این سالن دراختیار برنامه تهمتن بود، شرکت سایپا امکان حضور در نمایشگاه خودرو را نداشت. یکی از دلایلی که نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار نشد، کمبود فضای نمایشگاهی بود از جمله اینکه این آقا یک سالن را اشغال کرده است.

شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه‌ها است  بنابراین نمی‌توانیم یک سالن را دراختیار برگزار کننده‌ها قرار دهیم چرا که یک سالن را به تنهایی، برنامه تهمتن اشغال کرده است

تقدسی نژاد در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: همچنین برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نمی‌توانیم یک سالن را دراختیار برگزار کننده‌ها قرار دهیم چرا که یک سالن را به تنهایی، برنامه تهمتن اشغال کرده است. رسالت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و تعدد نمایشگاه های تعریف شده برای سال ۱۴۰۱، این نمایشگاه نیاز مبرم به استفاده از تمامی سالن‌های خود را دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، برنامه تلویزیونی تهمتن که سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفت و این شب‌ها پخش آن ادامه دارد، مسابقه‌ای است که ورزشکاران برای نمایش قدرت بدنی و هوش خود به رقابت می‌پردازند. این مسابقه با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شبکه نسیم ، شورای اسلامی شهر تهران ، تهمتن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه نسیم شورای اسلامی شهر تهران تهمتن مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بین المللی شهر نمایشگاه شهرآفتاب فعالیت های نمایشی مجموعه شهرآفتاب شهرآفتاب برگزار تقدسی نژاد برنامه تهمتن بدون قرارداد نمایشگاه ها مجموعه شهر تهیه کننده یک سالن شهر آفتاب یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه