Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 با اشاره به ولادت بانوی کریمه اهل بیت(ع) گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در سطح منطقه 17 برگزار می شود که یکی از آنها برگزاری نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، علیمحمد متولیان با اشاره به اینکه در آستانه سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) قرار داریم، گفت:در راستای گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و معرفی جایگاه والای ایشان به ویژه برای دختران منطقه، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی  در سطح منطقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ویژه برنامه هایی همچون اجرای هنر تعاملی مثل طراحی و ساخت اثر هنری با مشارکت عمومی دختران، برگزاری مراسم جشن، اردوهای گردشگری و آموزشی، نشست های تخصصی با حضور دختران نسل چهارم، گذر هنری همراه با اهداء اقلام فرهنگی و گل در روز میلاد اجرا می شود.
متولیان تصریح کرد: همچنین برنامه هایی مثل تقدیر از دختران موفق و شاخص منطقه، برپایی اردوی کارآفرینی دختران با موضوع ایده پردازی و کارآفرینی دختران و همچنین بازارچه دهه کرامت یا همان  دست آفریده های دختران و بانوان منطقه در این ایام فرخنده در سطح منطقه برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 خاطرنشان کرد:این برنامه ها با هدف امیدافزایی، ایجاد همدلی و نشاط، تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و روحیه مشارکت پذیری در بین دختران منطقه اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 17 منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان