Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی جدید تیم ملی بسکتبال از روز شنبه در تالار بسکتبال آزادی آغاز شده است.

حامد حدادی که در این دوره با نظر کادرفنی به عنوان کاپیتان انتخاب شده است، در حاشیه اردو اظهار داشت: تمرینات بسیار با نشاط برگزار می‌شود و شاهد حضور بازیکنان جدید و روش جدید تمرین به دلیل حضور کادرفنی جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سختی در پیش داریم اما همه ما تلاش می‌کنیم که به هماهنگی لازم برسیم. هم مربیان و هم بازیکنان به تمرینات تسلط دارند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره تغییرات تمرینات در اردو عنوان کرد: نوع تمرینات کمی با گذشته فرق کرده و با نشاط‌تر است. از نظر فنی نیز باید بعد از بازی‌های رسمی اظهار نظر کرد. مربیان تیم ملی دانش بالایی دارند و ما نیز باید تلاش کنیم تا نتایج مناسبی بگیریم.

حدادی درباره نفرات جدید دعوت شده به اردو نیز اظهار کرد: حدود ۱۱ بازیکن جدید به اردو اضافه شده‌اند و سعی می‌کنم با آنها صحبت و نکات مهم را به آن‌ها یادآوری کنم. در بعضی موارد هم ممکن است بر سر آنها داد بزنم ولی قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است. بازیکنان مستعدی در اردو حضور دارند ولی کار زیادی پیش رو داریم.

وی با اشاره به ضعف بسکتبال ایران در پست 5 ، تصریح کرد: متاسفانه ما در پست ۵ کمبود بازیکن داریم و محدود هستیم که امیدواریم با تدبیر فدراسیون و پشتوانه سازی توسط کادرفنی جدید این مشکل نیز برطرف شود.

 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره استفاده از مربی صرب در کادرفنی نیز توضیح داد: او چند سال در اروپا مربیگری کرده است. شنیده‌ام که سطح فنی خوبی دارد. اتفاق خوبی است که از مربی خارجی استفاده کنیم چون بسکتبال اروپا را تجربه کرده است‌. او در دوران بازیگری نیز بازیکن باهوشی بوده است و در تمرینات تاکتیک‌های بسیار خوبی را گوشزد می‌کند.

حدادی درباره بازی با تیم ملی قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی نیز گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و اروپایی بازی می‌کند. بازی بدی را در پنجره قبل باختیم و من از سایر بازیکنان نیز در مورد کیفیت این تیم پرسیدم که گفتند سطح فنی خوبی دارد. باید قزاقستان را با اختلاف زیادی شکست دهیم تا صعودمان به جام‌جهانی آسان‌تر باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال کاپیتان تیم ملی بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در فصل جاری بیشتر از تمام فصول حضورش در پی اس جی تعویض شده و تعداد دقایق حضور او در زمین نیز کمتر از حد انتظار بوده است. همه اینها بعد از فوریه و اعلام تصمیم جدایی‌اش به کادر فنی بود.

امباپه با تصمیم لوئیس انریکه در برخی بازی‌‌های لیگ از ابتدا به میدان نرفته و در بازی‌هایی که فیکس بوده نیز بعضا تعویض شده است. البته همه اینها باعث حواشی‌ای نیز شد ولی مربی اسپانیایی به خوبی فضای تیمش را مدیریت کرد.

امانوئل پتی از انریکه ستایش کرد و گفت: «لوئیس انریکه تنها مربی پاری سن ژرمن در دوران مالکیت قطر است که جرات و شهامت انجام کاری که می‌خواهد را داشته است. انریکه امباپه را به خوبی کنترل کرده و او را سر جای خودش نشانده است. امباپه می‌گوید، من در پست خودم بازی نمی‌کنم، می‌خواهم اینجا بازی کنم نه جای دیگری و چنین حرف‌های بیهوده‌ای ولی انریکه توجهی نکرده است. امباپه باید خودخواهی خود را کنار بگذارد و با ایده‌های مربی سازگار باشد. انریکه این را به امباپه نشان داد.»

دیگر خبرها

  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند