Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین مازندران، فرج الله گرگانی فیروز جایی، اظهار داشت: در هنگام بازرسی کارشناسان این اداره از یک شرکت تحت پوشش تولید و بسته بندی فرآورده های خام منجمد گوشتی، مقدار 1392 کیلو گرم انواع همبرگر و کباب لقمه به دلایل عدم رعایت الزامات استاندارد و فرمولاسیون تایید شده، افزودن مواد غیر مجاز و استفاده از گوشت مرغ و خمیر مرغ به جای گوشت قرمز، درج اشتباه نام محصول و نام تجاری در بسته بندی تایید شده پروانه بهداشتی ساخت، کشف و ضبط و در این ارتباط پس از اخذ مجوز های قضایی این محموله ها با رعایت موازین بهداشتی و ایمن معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگانی بیان کرد: استاندارد در راستای حفظ سلامت و امنیت جامعه به ویژه در رصد و پایش مستمر محسوس و نامحسوس تولید کنندگان فرآورده های غذایی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: استفاده و نگهداری هرگونه خمیر مرغ برای تولید فرآورده های خام منجمد (همبرگر و کباب لقمه) و افزودنی های غیر مجاز،حسب دستورالعمل های استاندارد غیر مجاز و ممنوع بوده و در صورت مشاهده این فرآورده، سریعاً ضبط و جمع آوری می شود.

کد خبر 1636318

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)