Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  اسلام آمریکایی غم مردم را نمی‌خورد در حالی که اسلام محمدی غمخوار مردم است گفت: در جشنواره فیلم کن به نام هنر، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حسین خسروی اسفزار صبح امروز در جمع کارکنان پایگاه هوایی با اشاره به وحدت موجود در میان نیروهای مسلح اظهار داشت: آنچه امروز سبب موفقیت‌های روزافزون نیروهای مسلح شده نشات گرفته از اتحاد و انسجام موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در بخش دیگری از سخنان خود درباره جراحی اقتصادی کشور عنوان کرد: عده‌ای درباره اجرای این طرح در جناح دشمن قرار دارند و ما از این افراد انتظار دوستی داشتیم و همه باید همدیگر را کامل کنیم نه اینکه دنبال مُچ‌گیری باشیم.

امام جمعه ساری: باید بپذیریم که در جنگ فرهنگی قرار داریم/ برخی مدیران تفکر اصیل اسلامی و ایرانی ندارند راه تحقق عدالت اقتصادی طراحی الگوی پیشرفت اسلامی و ایرانی است آیت‌الله نوری‌همدانی: در فرهنگ اسلامی و ایرانی زنان همیشه خوش درخشیدند/ بانوان در تمام ابعاد خود را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهند

خسروی با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری هرگاه صحبتی داشتند جامع و کامل بوده و آنچه سیاست‌مداران دنیا در آینه نمی‌بینند مقام معظم رهبری در خِشت خام می‌بینند.

وی با بیان اینکه علت وجود مشکلات این است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نمی‌شود افزود: باید انقلاب اسلامی و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری را درک کنیم و سرمایه‌های خود را بشناسیم. 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلام آمریکایی غم مردم را نمی‌خورد و اسلام محمدی غمخوار و همدم مردم است. اسلام آمریکایی را در عربستان می‌توانید مشاهده کنید و اسلام ناب این است که فردی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت می‌کند و برای کمک به مظلومان به کشورهای مختلف می‌فرستد. در جشنواره فیلم کن دیدید که به نام هنر، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند.

وی اظهار داشت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو گذشته است و اینکه پهپاد 200 میلیون دلاری آمریکا و دو کشتی یونانی را می‌گیریم نشانه هم افزایی نیروی اطلاعاتی قوای مسلح است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با مدیریت بیمارستان میلاد بیرجند نیز افزود: برای رفع مشکلات بیمارستان میلاد حداقل پنج جلسه برگزار شده و مقرر شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیرکل بیمه سلامت استان جلسه‌ای در استانداری برگزار کنند که این جلسه برگزار و نتیجه، حضور و کمک کردن پزشکان متخصص در بیمارستان میلاد بود.

خسروی عنوان کرد: از جمله مشکلات بیمارستان میلاد بحث ملکی شدن، نیروی انسانی و قرار گرفتن آن زیر نظر تامین اجتماعی است که باید پیگیری برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از عوامل بیمارستان میلاد برای پیگیری و رفع مشکلات این بیمارستان درخواست می‌شود نامه ای به مجمع نمایندگان استان بنویسند تا از مرکز پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل باید اولویت‌بندی شود بیان کرد: یکی از مشکلات این است که مسائل اصلی ضایع و به فرعیات توجه شود پس پیگیری و حل مسائل باید بر اساس اولویت باشد.

انتهای پیام/254/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیمارستان میلاد مقام معظم رهبری اسلامی و ایرانی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به‌گونه ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی با تاکید بر اینکه با همه ظرفیتمان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: شرکت با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز شده بود و در ماه رمضان حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور است.

وی در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد و برای این منظور حتماً باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

شیرزاد عنوان کرد: نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم. صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

کد خبر 6089229 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی