Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان  ظهر امروز در بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از شرکت تراکتورسازی ایران با اشاره به اهمیت تولید انواع ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور  اظهار کرد: مجموعه تراکتورسازی ایران در نظر دارد امسال با تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور گام بلندی را در این صنعت بردارد ولی با توجه به فضای حاکم و قیمت‌گذاری دستوری و موانعی که ایجاد شده به نظر می رسد مشکلات جدی در این زمینه به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون تردید حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی برای صنعت و تولید استان مایه خیر و برکت خواهد شد بنا بر این درخواست می کنیم مشکلات این مجموعه به صورت ویژه در کمیسیون صنایع و معادن مطرح شود تا این مجموعه امسال به برنامه های هدف گذاری شده خود برسد.

وی با بیان این که تبریز قطب تولید قطعات خودرو است، ادامه داد: تراکتورسازی علاوه بر تولید ماشین آلات استراتژیک به نوعی غرور و هویت آذربایجان نیز محسوب می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: به نظر می رسد تصمیمات نادرست و دخالت‌های به ظاهر حمایتی، آسیب اساسی به روند تولید این مجموعه وارد می کند باید عنایت ویژه ای به مجموعه تراکتورسازی ایران و تبریز داشته باشید تا این مجموعه بتواند با افزایش تولید رکوردی در صنعت تراکتور به دست آورد.

پرنیان گفت: دیروز تصمیمات بسیار راه گشایی برای مس آذربایجان و نفلین سینیت سراب و همچنین توسعه شهرک های صنعتی اتخاذ شد که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر رسیدن نتایج این تصمیمات باشیم.

وی همچنین با بیان این که عمده صادرات استان مربوط به محصولات مواد غذایی است، افزود: با توجه به طرح اصلاح نظام یارانه ها امیدواریم با صادرات کالاهای صنعتی مانند تراکتور و محصولات شیشه، ظرفیت های صادراتی استان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی مس سونگون مس آذربایجان نفلین سینیت سراب مواد غذایی تولید تراکتور تراکتورسازی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، اولین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین و با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد و آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی بزرگ‌ترین هنرستان جوار صنعت کشور در مرکزی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی