Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:59:15 GMT

این متقاضیان از نهضت ملی مسکن حذف شدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۱۱۳۳

این متقاضیان از نهضت ملی مسکن حذف شدند

با وجود اعلام نبود تعهدنامه محضری در سایت ثمن، بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن به دلیل عدم بارگذاری این تعهدنامه از این طرح حذف شده‌اند. ۱۲ اردیبهشت ماه امسال مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از فرصت ۲۰ روزه متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن برای بارگذاری تعهدنامه محضری خبر داده و گفته بود: در صورت عدم انجام این کار متقاضیان حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلیل محبت‌خواه افزود: متقاضیان مرد مجرد بالای ۲۳ سال تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شده و تعهدنامه محضری را دانلود کنند.

وی ادامه داد:‌این متقاضیان سپس باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود.

وی عدم بارگذاری اسکن تعهد نامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری را بارگذاری ناقص مدارک اعلام کرد و افزود: تا پایان اردیبهشت باید ویرایش‌ها توسط متقاضیان انجام شود، چراکه پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد.

تا ۳۱ اردیبهشت ماه هیچ اثری از تعهدنامه مذکور در سایت مورد نظر نبود. در این روز طی گزارشی از سردرگمی متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن در این رابطه خبر داد و این پرسش را که چرا تعهدنامه محضری در سامانه ثمن نیست، مطرح کرد.

این گزارش واکنش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را به‌دنبال داشت و قرار بود پاسخی برای خارج کردن متقاضیان از سردرگمی ارائه شود. اما طی ۱۰ روز اخیر نه تنها اتفاق امیدوارکننده‌ای در این رابطه روی نداده که به واسطه نبود تعهدنامه محضری در سایت ثمن، متقاضیان مجرد "رد درخواست" شده‌اند.

یکی از متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن در این‌باره می‌گوید: با توجه به این‌که تعهدنامه محضری در سایت ثمن نبود، به دفترخانه مراجعه و تعهدنامه‌ای را مطابق آنچه وزارت راه اعلام کرده بود، تنظیم و در سایت بارگذاری کردم.

وی افزود: امروز که به سایت saman.mrud.ir مراجعه کردم، درخواست بنده به دلیل عدم بارگذاری تعهدنامه محضری رد شده است.

وی بیان کرد: وقتی تعهدنامه محضری در سایت وجود ندارد، تکلیف متقاضیان چیست. بار‌ها هم با شماره تلفن‌های درج شده برای پیگیری این موضوع تماس گرفتم، ولی هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

انتظار می‌رفت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و معاونت مسکن و ساختمان به عنوان متولی اصلی پاسخگوی مشکل به‌وجود آمده برای متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن باشند. ۱۰ روز از اتمام مهلت بارگذاری تعهدنامه محضری می‌گذرد و این متقاضیان در حال حذف از سامانه به دلیل تعهدنامه‌ای هستند که در سایت ثمن وجود خارجی ندارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اقتصاد مسکن شهرسازی نهضت ملی مسکن مدیرکل راه و شهرسازی متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین