Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:21:39 GMT

لزوم واگذاری مجتمع پرورش میگو گمیشان به متقاضیان بومی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۸۶۴

لزوم واگذاری مجتمع پرورش میگو گمیشان به متقاضیان بومی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در نشستی که اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با استاندار و نمایندگان مردم گلستان در مجلس داشت، تاثیر و نقش بومیان در سرمایه گذاری در استان از مهم‌ترین مباحث مطرح شده بود.

همچنین در این جلسه که در استانداری گلستان برگزار شد، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در سفر اخیر هیئت دولت به گلستان، بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه شیلات استان، جهت تکمیل فاز ۱ (۴ هزار هکتاری) و احداث فاز ۲ (۶ هزار هکتاری) و همچنین مجتمع ۵۰۰ هکتاری ماهیان خاویاری استان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی طی سفری به گلستان از ظرفیت‌های کشاورزی استان بازدید کرده و در پایان جلسه جمع بندی این سفر، با حضور استاندار، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد.

کد خبر 5502379

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل شیلات گلستان کمیسیون کشاورزی مجلس بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان آلودگی هوا ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار شیراز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان