Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه مجمع عمومی فردای فدراسیون فوتبال، ماجرای تکراری نشست های غیررسمی در هتل ها و رستوران ها بار دیگر سر زبان ها افتاده است؛ شگردی که از دوره کفاشیان و تاج گرفته تا دوران مسوولان موقت پس از آن شاهدش بوده ایم.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین حرف و حدیث‌های معمول قبل از مجمع سه شنبه که قرار است تصمیمات مهمی در آن اتخاذ شود و حتی با تهدیدهایی از سوی عزیزی خادم مبنی بر حضور در مکان برگزاری نشست همراه شده است، خبر رسیده که جلسات مشکوکی در یکی از هتل‌های غرب تهران هماهنگ شده که حتی برخی از معاونان سابق وزارت ورزش نیز در آن آفتابی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته موضوع در حد شنیده‌هاست اما رکنا نوشته: «از حدود ساعت 14 امروز در یکی از هتل‌های غرب تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر دو تن از پدرخوانده‌های فوتبال ایران که فوتبال کشور را تا مرز نابودی کشانده‌اند، با برخی از روسای هیات‌های استانی جلسه‌ای برگزار می کنند. این 2 به واسطه ارتباط با اعضای مجمع فدراسیون در تلاش هستند تا ترکیب هیات رییسه فدراسیون را بهم ریخته تا ضمن تثبیت جایگاه خود و ادامه نفوذ و باندبازی در فوتبال حکم‌رانی کنند.»

طبق این گزارش قرار است در جلسه مذکور پیش از برگزاری مجمع فردا؛ درباره عزل زودتر از موعد برخی از اعضای هیات رئیسه مذاکره و تصمیم‌گیری شود تا تکلیف مجمع مصوبات فدراسیون 24 ساعت زودتر در بیرون از سالن نشست مشخص شود. آفتی که طی دو دهه اخیر فوتبال ایران را در کام خود کشیده و آن را بیمار کرده است. اینکه تصمیمات درون مجمع و در چرخه شفاف و عیان، رقم نمی خورد و همیشه عده ای سعی می کنند برای سایر رای دهندگان تصمیم سازی کنند. حاصب این رویه وسیاست را امروز در اوضاع وخیم و بغرنج فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی می بینیم.

کاش اعضای مجمع فدراسیون ، تمام اعضای قانونی هیات رییسه فعلی و برخی مهره های قدرت طلب حاکم بر سرنوشت فوتبال کشور، به تیم ملی و آرزوی میلیون ها ایرانی رحم می کردند و برای جلوگیری از احتمال تعلیق فدراسیون و معرفی کمیته عادی سازی از سوی فیفا، اختلافات را برای مدتی مسکوت گذاشته و آتش بس اعلام می کردند.

آتش بیاری برخی رسانه های طرفین دعوا که حالا به چهار جبهه مختلف تقسیم شده اند، باعث شعله ورتر شدن این خصومت شده است و متاسفانه دود این جنگ علنی به چشم فوتبال ایران و هوادارانش در سراسر جهان می رود.

متاسفانه پدرخوانده فوتبال ایران که طی یک دهه اخیر در ساختار فدراسیون قدرت گرفته و ادعای خط دهی به اعضای مجمع و تصمیم سازی برای آنها را دارد، حالا جایگاه خودش را در موضع ضعف می بیند و بار دیگر به کارت های مخفی خود در بازی انتخاباتی مجمع رجوع کرده است.

کاش مجمع فدراسیون بعداز بارها انجام بازی در زمین این فرد خاص و نوچه هایش به بلوغ لازم رسیده باشند. کاش متوجه شوند و نگذارند وی هر بار پشت یکی از گزینه ها پنهان شود و برای بقای خود حتی به قوانین صریح اساسنامه فدراسیون هم پشت کند. کاش برای یک مرتبه هم که شده برای مصالح فوتبال رای دهند و البته از برخوردها و قضاوت های آتی افکارعمومی و نهادهای نظارتی هم بترسند و رای خود را بازیچه منافع یک جریان خاص نکنند.

شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریزهای مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد وگرنه مسوولیت عواقب آتی این بازی های پشت پرده گریبان همه آنها را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی مجمع فدراسیون هیات رییسه فدراسیون تابناک ورزشی آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی مجمع فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی