Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، شهر «هیوستون» ایالت تگزاس از روز جمعه میزبان نشست سالانه لابی انجمن ملی سلاح (NRA) در آمریکا دقیقاً سه روز پس از کشتار کودکان دبستانی در همین ایالت است. همزمان انواع سلاح‌ها کمری و خودکار رنگارنگ نیز در این نشست به نمایش گذاشته شد.

بر اساس گزارش یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز جمعه پس از کشتار مدرسه تگزاس، درخواست برای قوانین سخت‌گیرانه تر مالکیت اسلحه را رد و استدلال کرد که «آمریکایی‌های خوب» باید اجازه داشته باشند که برای دفاع از خود در برابر «شیطان» اسلحه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ خطاب به اعضای انجمن ملی سلاح آمریکا گفت: وجود شرارت در جهان ما دلیلی برای خلع سلاح شهروندان قانونمند نیست، بلکه یکی از مهمترین دلایل برای مسلح کردن آنها است.

وی افزود: سیاست‌های مختلف کنترل اسلحه که توسط چپ‌ها ترویج می‌شود، هیچ کاری برای جلوگیری از این حادثه وحشتناک انجام نمی‌دهد، مطلقاً هیچ کاری.

ترامپ ضمن اشاره به این موضوع که تلاش‌ها برای کنترل مالکیت اسلحه «عجیب» بوده است، اسامی همه کودکانی را که در حادثه تیراندازی تگزاس جان باختند، خواند و آنها را قربانی یک فرد «دیوانه» غیرقابل کنترل توصیف کرد.

او اظهار داشت: همه ما جمهوری خواهان و دموکرات‌ها باید برای تقویت مدارس و محافظت از فرزندانمان گرد هم آییم. آنچه اکنون به آن نیاز داریم اصلاحات امنیتی همه جانبه در مدارس سراسر کشورمان است.

گفتنی است فرماندار جمهوری خواه تگزاس، ترجیح داد در این کنفرانس شرکت نکند و در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که معاون او نیز برای جلوگیری از آزرده شدن بیشتر خانواده‌های قربانیان در این کنفرانس شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است جوان ۱۸ ساله‌ای روز سه‌شنبه ۲۴ ماه مه در مدرسه ابتدایی «راب» واقع در شهر «یوالده» در ایالت تگزاس، کودکان را به رگبار گلوله بست و جان ۱۹ کودک و ۲ معلم را گرفت.

کد خبر 5502867

منبع: مهر

کلیدواژه: تگزاس ایالات متحده امریکا تیراندازی فروش سلاح دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه مسجدالاقصی عراق راهپیمایی پرچم عادی سازی روابط با اسرائیل جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ترکیه ایران لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» جهت شناسایی طرح‌های برتر اجرا شده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور در ایجاد مشارکت‌های مردمی، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گروه‌های مردمی و جهادی که توانسته‌اند مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی را ایجاد کنند، تجربیات، خاطرات و الگوی خود از این مشارکت را روایت می‌کنند.

در همین راستا، فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه می‌توانند طرح‌های اجرا شده با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد دانش بنیان و حل چالش‌ها و نیاز‌های فناورانه را جهت ارزیابی به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارسال کنند.

متقاضیان پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های برتر، می‌توانند برای حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و برپایی غرفه به روایت فعالیت‌های انجام شده خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزیابی طرح‌های دریافت شده تا ۱۰ خرداد ماه انجام خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان