Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان درباره معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه هشدار داد و گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران وجود ندارد و هم اکنون تمام نیاز مرغداران از طریق سامانه قابل خرید است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرغداران استان اردبیل اظهار داشت: معدوم‌سازی جوجه یک روزه عملی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی بوده و فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در استان اردبیل، انتشار ویدئوی این کار غیرقابل توجیه در فضای مجازی را قبیح‌تر از خود این اقدام دانست و بیان کرد: این عمل خوراکی برای معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران تولید کرده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه از درایت و تیزبینی دادگستری و دادستان استان اردبیل در ورود به موقع به موضوع معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در این استان عنوان کرد: تولیدکنندگان جوجه یکروزه از شتابزدگی در مدیریت تولیدات خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با تدبیر وزیر جهاد کشاورزی، تمهیدات مناسبی برای حمایت از مرغداران سراسر کشور فراهم شده است و مسیر صادرات جوجه یکروزه نیز هموار شده است.

مشکل جوجه‌ریزی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد7 اقدام دولت برای حمایت از مرغداران/ اتحادیه مرغداران گوشتی: مرغداران جوجه‌ریزی کنندوزیر جهاد کشاورزی: معدوم سازی یک جوجه هم قابل قبول نیست‌‌

محمدی گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران وجود ندارد و هم اکنون تمام نیاز مرغداران از طریق سامانه قابل خرید بوده و محموله خریداری شده از بنادر کشور در حال حمل به سراسر استان‌هاست.

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی مشکل تولیدکنندگان جوجه یک روزه و گوشت مرغ به استان اردبیل سفر کرده و امروز مسائل و مشکلات تولیدات دام و طیور این استان طی جلسه‌ای با حضور فعالان بخش خصوصی و اتحادیه مرغداران و نیز مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بررسی شد.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیاز مرغداران جهاد کشاورزی استان اردبیل جوجه یک روزه معدوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی