Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، به تولیدکنندگان در خصوص معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه هشدار داد و گفت: هر اقدامی در این خصوص با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی در نشست بررسی مسایل و مشکلات مرغداران استان اردبیل افزود: معدوم‌سازی جوجه یک روزه عملی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی است و فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در استان اردبیل، انتشار ویدئوی این کار غیرقابل توجیه در فضای مجازی را قبیح‌تر از خود این اقدام دانست و بیان کرد: این عمل خوراکی برای معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران تولید کرده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه از درایت و تیزبینی دادگستری و دادستان استان اردبیل در ورود به موقع به موضوع معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در این استان اظهار کرد: تولیدکنندگان جوجه یکروزه از شتابزدگی در مدیریت تولیدات خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با تدبیر وزیر جهاد کشاورزی، تمهیدات مناسبی برای حمایت از مرغداران سراسر کشور فراهم شده است و مسیر صادرات جوجه یکروزه نیز هموار شده است.

محمدی همچنین گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران وجود ندارد و هم‌اکنون تمام نیاز مرغداران از طریق سامانه قابل خرید بوده و محموله خریداری شده از بنادر کشور در حال حمل به سراسر استان‌ها است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: هوشنگ محمدی ، وزارت جهاد کشاورزی ، جوجه یکروزه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هوشنگ محمدی وزارت جهاد کشاورزی جوجه یکروزه وزارت جهاد کشاورزی جوجه یک روزه معدوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود