Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:52:46 GMT

اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی در اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۱۶۲۴

اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علی نوابی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه در دادگستری اردبیل اظهار کرد: با هدف حمایت سرمایه گذاری و تولید داخلی و نیز با توجه به اهمیت بحث ورشکستگی در اقتصاد جامعه و تبعات و آثار سو آن، اداره‌ای تحت عنوان اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی تحت نظارت یکی از معاونین رؤسای کل دادگستری‌ها در کل کشور ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست‌های کلی قوه قضائیه افزود: هدف از افتتاح این اداره جلوگیری از صدور آرای ناصواب ورشکستگی و نیز تسریع در تصفیه حساب ورشکستگان و بستانکاران و نهایتاً حمایت از امر تولید و اشتغال در استان است.

حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان نیز در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این اداره در استان گفت: مسلماً راه اندازی این دفتر موجب اشرافیت کامل دستگاه قضائی بر موضوع شده و رسیدگی‌های دقیق و منصفانه در پرونده‌های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در امر ورشکستگی صورت خواهد بود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به خواسته‌های مورد انتظار، مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که این موضوع بسیار مهم و اساسی است.

کد خبر 5502909

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت دادگستری دادگستری استان اردبیل اداره کل تصفیه امور ورشکستگی اردبیل بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده آلودگی هوا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل