Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲ بازیکن تیم والیبال دختران ایران مشخص شدند

ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 16 تا 23 خرداد ماه با حضور 11 تیم به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ایران، هفتمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میترا شعبانیان سرمربی تیم نوجوانان دختر ایران، فهرست 12 بازیکن تیم ایران در این مسابقات را مشخص کرد.

درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی و نگار هاشمی بازیکنان اعزامی تیم ملی نوجوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

موهبه نجفی‌زاده به عنوان سرپرست، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی، صفورا گل‌افشان و ایمان شاه مرادزاده (مربیان)، شبنم ملکی (مربی بدنساز)، زهرا یلقی (آنالیزور)، اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی (ماساژور) کادر فنی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.

همچنین فرحناز قوی‌دل داور بین‌المللی ایران نیز برای قضاوت در این دوره از رقابت‌ها همراه تیم ملی راهی تایلند خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران بامداد چهارشنبه یازدهم خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند. کاروان والیبال ایران ابتدا به دوحه پرواز دارد و سپس راهی تایلند خواهد شد.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

دوشنبه 16 خرداد؛ ایران – استرالیا، ساعت 9
چهار‌شنبه 18 خرداد؛ ایران – تایلند، ساعت 16 و 30 دقیقه
پنج‌شنبه 19 خرداد؛ ایران – کره‌جنوبی، ساعت 19
جمعه 20 خرداد: ازبکستان – ایران ساعت، 11 و 30 دقیقه

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نوجوانان دختر ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی