Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی
دولت محترم محمد الحلبوسی 
رئیس مجلس نمایندگان عراق
با سلام و احترام
تصمیم مجلس نمایندگان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تعبیر روشنی از اراده مردم عراق در داشتن زندگی آزاد و کریمانه و رد ظلم ستمگران و دشمنی متجاوزان و بالاتر آن تعبیر روشنی از اراده همه ملتهای عربی و اسلامی و ملتهای دوست دار صلح و دوستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر انسان شرافتمندی در جهان به آنچه بر سر ملت فلسطین آمده است و می آید، از  کشتار و ترور گرفته تا زندان و کوچ اجباری و دشمنی شبانه روزی علیه این ملت معترف است؛ پس کدام انسان صاحب وجدان، عادی سازی روابط را با رژیم غاصبی که به کشتار و نسل کشی و ویرانی و هتک حرمت و توهین به مقدسات و غصب سرزمینها و مصائب دیگر اقدام می کند، می پذیرد!
 شما  با این اقدام خود ثابت کردید که امت اسلامی علیرغم همه فشارها و چالشها بیدار است و از آن سو رژیم صهیونیستی علیرغم همه حمایتهای طاغوتیان دنیا رو به زوال است؛ در این زمان است که عادی سازان روابط پشیمان می شوند و فریاد امثال شما فرزندان مقاومت بالا می رود.

شما الگویی برای کشورهای عربی و اسلامی هستید و جمهوری عراق و مجلس محترم نمایندگان آن چراغ راهی برای کسانی هستند که در خیال عادی سازی روابط به سر می برند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دبیرکل مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود