Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@02:26:36 GMT

همه چیز در مورد خودآموز زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۲۱۶۸

همه چیز در مورد خودآموز زبان انگلیسی

در دنیای امروز، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی هر روز و هر ساعت و هر دقیقه بیشتر می‌شود. خوشبختانه همراه با این افزایش نیاز، راه‌های یادگیری زبان انگلیسی هم متنوع شده‌اند؛ حالا اگر شما به هر دلیلی نتوانید سر کلاس‌های زبان حاضر شوید، می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید و حتی اگر امکان آنلاین شدن در ساعت مشخصی نداشته باشید، می‌توانید روی خودآموز زبان انگلیسی حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سفیر مال، خودآموز زبان انگلیسی یکی از جذاب‌ترین و بهترین راه‌های یادگیری زبان است که همه‌چیز را دست خودتان می‌سپارد و خودتان معلم خودتان می‌شوید! با این‌ حال خودآموزی به همین سادگی نیست؛ در این نوع آموزش یک خطر بزرگ تهدیدتان می‌کند، آن هم آموزش اشتباه یا غیراصولی و به اصطلاح کج گذاشتن خشت اول است! بنابراین توصیه می‌شود خودآموزی را تحت‌نظر و با راهنمایی افراد متخصص پیش ببرید؛ می‌پرسید چه‌طور؟

خودآموز زبان آنلاین چیست؟

خودآموز زبان آنلاین یک بسته‌ی آموزشی است که مبنای آن استقلال زبان‌آموز است؛ یعنی شما در این دوره خودتان به خودتان تدریس می‌کنید اما طبق برنامه و زیر نظر یک مرکز معتبر؛ مرکزی که آموزش شما را به‌صورت آنلاین و از راه دور زیر نظر دارد و کمکتان می‌کند. خودآموزی بدون برنامه اکثر اوقات راه به جایی نمی‌برد، چون شما باید و نبایدهای تدریس را به صورت کامل نمی‌دانید. در ضمن ممکن است بین آموزش به مشکل و ابهام بربخورید.

خودآموز زبان آنلاین راهی است که هم خودتان به‌صورت مستقل زبان را یاد بگیرید، هم تحت‌نظر متخصص باشید و بتوانید مشکلات و سوال‌های احتمالی را از کسی بپرسید. در ضمن این دوره به شما محتوای مناسب را معرفی می‌کند تا به سراغ منابع ناشناس و غیرمعتبر نروید.

بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی کدام است؟

ممکن است برایتان سوال شده باشد که کدام دوره بهتر می‌تواند برای خودآموزی زبان کمکتان کند؛ دوره‌های مختلف برای خودآموز زبان انگلیسی وجود دارند؛ اما بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی دوره‌ای است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

پشتیبانی کامل

بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی، شما را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند؛ یعنی برای شما برنامه‌ی مشخصی تهیه می‌کند تا طبق اصول استاندارد پیش بروید و زبان را حرفه‌ای مطالعه کنید. در این دوره شما اگرچه زبان را به‌  صورت خودآموز یاد می‌گیرید، ولی یک چهارچوب و یک بازه‌ی زمانی مشخص دارید تا مطالعاتتان دسته‌بندی و هدفمند شوند.

دسترسی به محتوای غنی و استاندارد

مهم‌ترین نکته برای خودآموز زبان انگلیسی دسترسی به محتوای استاندارد و اصولی است. خودآموزی در صورتی می‌تواند روش خوبی برای یادگیری زبان باشد که شما از منابع معتبر مطالعه کنید؛ منابعی که هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خوانایی و نوشتاری را تقویت کنند. در انتخاب دوره خودآموز زبان آنلاین دقت کنید که موسسه یا مرکز مذکور، شما را مجموعه‌ای از منابع متنوع و دسته‌بندی شده متصل کند.

پاسخ‌دهی مداوم به سوال‌ها

یکی از مهم‌ترین مشکلات خودآموزی پدید آمدن سوال‌ها و ابهام‌ها است؛ برای انتخاب دوره خودآموز زبان انگلیسی دقت کنید که راهنما یا منبع معتبری برای پاسخ‌دهی به سوالات شما وجود داشته باشد. همچنین وجود یک راهنما و مشاور که در مسیر یادگیری به شما کمک کند، تاثیر شگفت‌انگیزی در مورد خودآموزی دارد. 

ارائه مدرک معتبر و قابل قبول

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های یک دوره خودآموز زبان انگلیسی خوب، دریافت مدرک است. هرچقدر هم دانش زبان قوی و کاملی داشته باشید، در خیلی از موقعیت‌ها به یک مدرک معتبر زبان انگلیسی نیاز پیدا می‌کنید؛ مدرکی که در مراکز و موسسه‌های سرتاسر دنیا قابل قبول باشد. بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی دوره‌ای است که شما را برای گرفتن مدرک به شرکت در دوره‌های دیگر وادار نکند.

سایبرتاک مدرن بهترین دوره خودآموز زبان به صورت آنلاین

پیدا کردن یک دوره خودآموز زبان انگلیسی خوب، کار چندان ساده‌ای نیست؛ شما برای انتخاب دوره باید کفش آهنی به پا کنید و به دنبال مرکزی بگردید که روند مطالعه‌تان را کاملاً حرفه‌ای کنترل کند. از بین دوره‌های مختلف، دوره سایبرتاک مدرن موسسه سفیر می‌تواند انتخاب خوبی برای خودآموزی باشد.

دوره سایبرتاک مدرن موسسه سفیر یک دوره خودآموز زبان انگلیسی است که به شما کمک می‌کند به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در این دوره شما اگرچه خودتان مدرس خودتان هستید، ولی تحت‌نظر افراد متخصص قرار دارید و این امکان اشتباه را به حداقل می‌رساند.

دوره خودآموز زبان سفیر چه مزایایی دارد؟

سایبرتاک مدرن یا خودآموز زبان انگلیسی آنلاین سفیر به‌صورت مداوم یادگیری شما را تحت‌نظر دارد؛ یعنی مشاورها و افراد متخصص در طول یادگیری بارها و بارها با شما تماس می‌گیرند تا روند پیشرفتتان را بررسی کنند. این مسئله باعث می‌شود شما با وجود خودآموز بودن، مرتب پیش بروید و بین آموزشتان وقفه پیش نیاید.

با شرکت در این دوره شما ۶ جلسه مشاوره‌ی رایگان دارید؛ یعنی می‌توانید تمام سوال‌هایتان را در مورد نحوه‌ی صحیح مطالعه، از یک فرد متخصص و آگاه بپرسید.

محتوای دوره‌ی سایبرتاک مدرن موسسه سفیر زیر نظر اساتید حرفه‌ای و مجرب طراحی شده است؛ این محتوا شامل آموزش ویدیویی و درس به درس کتاب‌های معتبر و مهم مثل تاچ استون و ویوپوینت است.

یکی از نکته‌هایی که باعث می‌شود سایبرتاک مدرن بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی باشد، امکان رفع اشکال ۲۴ ساعته است؛ یعنی تفاوتی ندارد شما چه ساعتی در حال مطالعه‌ی زبان هستید، در هر حال می‌توانید از طریق سامانه سوالاتتان را بپرسید و اشکال‌هایتان را رفع کنید.

با شرکت در دوره سایبرتاک مدرن موسسه سفیر، بعد از پایان دوره یک مدرک معتبر دریافت می‌کنید؛ مدرکی که مهر موسسه سفیر و دانشگاه بلومزبری را دارد.

در ضمن در خودآموز زبان انگلیسی سایبرتاک مدرن شما به‌صورت مداوم به محتوای آفلاینی که تحت‌نظر اساتید مجرب تهیه شده دسترسی دارید و در مسیر آموزش با مشکل منبع معتبر روبه‌رو نمی‌شوید.

سایبرتاک مدرن سفیر یک انتخاب طلایی

مطالعه‌ی یک زبان به صورت خودآموز کار جذاب و به‌صرفه‌ای است؛ با مطالعه‌ی خودآموز می‌توانید زمان و سرعت مطالعه را مدیریت کنید. با این‌ حال مطالعه‌ی بدون برنامه و بدون راهنما احتمال خطای زیادی دارد. خودآموز زبان انگلیسی سایبرتاک به شما کمک می‌کند خودتان زبان را یاد بگیرید، اما طبق اصول و استانداردهای جهانی و با دریافت مدرکی معتبر و قابل قبول؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی هستید، سایبرتاک مدرن انتخابی طلایی است که شما را به مقصد می‌رساند.  در صورتی که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستید و یا مدت زمان زیادی از کلاس زبان رفتن شما گذشته است، پیشنهاد کارشناسان ما دوره خودآموز زبان انگلیسی سطح مبتدی است.

انتهای رپرتاژآگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پکیج خودآموز زبان انگلیسی ، کلاس آنلاین زبان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کلاس آنلاین زبان یادگیری زبان برای خودآموز ی خودآموز مطالعه ی سوال ها حرفه ای تحت نظر ی زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟