Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:56:35 GMT

ارتباط الکترونیکی ۱۰۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسراها

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۲۲۳۷

ارتباط الکترونیکی ۱۰۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسراها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در کارگاه آموزشی هوشمندسازی پلیس که به صورت برخط و با مشارکت رؤسای پلیس پیشگیری، کارشناسان ادارات خدمات قضائی و کاربران سامانه رخدادهای انتظامی ۴۲۰ کلانتری هدف برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش‌های مجاهدان خط مقدم نظم و امنیت که در راه خدمت رسانی به مردم عزیز کوشا، فعال و پویا هستند قدردانی و خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت‌های مأموریتی ایجاب می‌کند همچنانکه کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها در خط مقدم نظم آفرینی، ایثار و مجاهدت قرار دارند، بنا به اقتضا در امر خدمات رسانی هوشمندانه نیز در صف اول و پیشتاز باشند و این مهم از الزامات پلیس هوشمند که اولویت اول انتظامی کشور است، قرار دارد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس پیشگیری سوار بر ریل هوشمندسازی، اقدامات مؤثری با طراحی و اجرای ۵ پروژه هوشمندسازی در دست اجرا و تکمیل دارد، گفت: در حال حاضر ارتباط الکترونیکی حدود ۱۰۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسراها برقرار و حدود ۶۰ درصد پرونده‌ها از این طریق تبادل و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با تاکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیند خدمات‌رسانی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گفت: قرارگاه هوشمندسازی پلیس پیشگیری با تشکیل تیم‌های خبره، پیگیری مجدانه پروژه‌های تحقیق برخط و غیر حضوری متهمان، نظارت و پایش هوشمند، کلانتری مجازی، گشت انتظامی هوشمند و تبادل الکترونیکی پرونده بین دادسرا و کلانتری و پاسگاه را در دستور کار قرار داده است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه اتصال نزدیک به ۴ هزار گشت انتظامی کلانتری و پاسگاه به سامانه هوشمند AVLS و برخورداری یک‌هزار و ۵۰۰ گشت انتظامی از دست افزارهای هوشمندِ مدیریت انتظامی، بخشی از عملیات هوشمند سازی در پلیس پیشگیری است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از هوشمندسازی مأموریت‌های کلانتری و پاسگاه‌ها، افزایش میزان رضایتمندی مردم، تسریع در ارائه خدمات انتظامی، افزایش بهره وری و صیانت از سرمایه‌های انسانی انتظامی کشور است.

کد خبر 5502972 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی معصوم بیگی کلانتری دادسرا خدمات الکترونیکی شهرداری تهران شورای شهر تهران ساختمان متروپل آلودگی هوا شهر تهران علیرضا زاکانی حج تمتع کمیته امداد امام خمینی شرکت مترو تهران دادستانی تهران موزه گرد و خاک آموزش و پرورش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کلانتری و پاسگاه پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود