Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، آیین پایان هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا عصر امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

اهدای جوایز به برگزیدگان و اجرای گروه های هنری بخشی از برنامه های اختتامیه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا بود.

دکتر محمدحسین صادقیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره دانشجویی ابن سینا گفت: جشنواره ابن سینا در دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف ترویج و تشویق فعالیت در حوزه های مختلف علمی- پژوهشی- فرهنگی- اجتماعی- ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می شود.

وی افزود: حوزه سلامت و رشته های علوم پزشکی، رشته هایی هستند که تحصیل در آنها زمان بر بوده و فرد برای اینکه توانمندی لازم برای خدمت به جامعه را کسب کند، زمان و انرژی زیادی را باید هزینه کند.این امر می تواند در طول زمان، باعث فرسودگی های شغلی شود. در همین راستا اجرای برنامه های مختلف می تواند زمینه های رشد ابعاد متفاوت شخصیتی فرد را فراهم کند.

صادقیان افزود: در راستای دیدگاه ارزشمند مقام معظم رهبری که می فرمایند «ارزش های فرهنگی روح و معنای حقیقی یک ملّت است و همه چیز مترتّب بر فرهنگ است» معتقدیم در دستور کار قرار دادن فعالیت های فرهنگی در دوران دانشجویی می تواند نتایج ارزشمندی را برای جامعه رقم بزند.

وی گفت: در واقع ما نمی خواهیم به عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران یک فرد تک بعدی که تنها در حیطه درسی خود مسلط است را تحویل جامعه دهیم و بدنبال این هستیم که دانشجو در محیط علمی و پژوهشی در همه ابعاد پرورش پیدا کند. یعنی مهارت های لازم برای زندگی را کسب کرده و مهارت ها و توانمندی های دانشجو به تبع آن گسترش پیدا کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: به همین دلیل برآن شدیم با برگزاری رویدادهای اینچنینی، مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانشجویان و گسترش توانمندی های آنها را فراهم کنیم تا باعث تشویق دانشجویان مستعد دانشگاه شویم.

وی یادآور شد: این جشنواره مراحل مختلفی شامل اعلام محورهای جشنواره، دریافت آثار، تشویق دانشجویان توانمند در حوزه های مختلف، دریافت و ارزیابی مستندات، داوری های ابتدایی و مرکزی را می گذراند و در اختتامیه برگزیدگان و شایستگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

صادقیان اظهار داشت: فرهنگ و اعتقادهای ما نقطه اتکای ما در فراز و نشیب های زندگی است. بر اساس مشاهدات جامعه شناسی داخلی و بین المللی، دوران دانشجویی یکی از بهترین فرصت ها برای رشد انسان های مفید و موثر در جامعه است. اگر در این دوران خوب عمل شود می توانیم در مدت زمان کوتاهی شاهد اصلاح بعضی از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در فرد شویم و یا زمینه ساز بروز این دیدگاه ها در آینده توسط تصمیم گیران و آینده سازان دانشگاه و کشور که امروز دانشجویان ما هستند شویم.

کد خبر 5502712

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ابن سینا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه تهران سازمان سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی حوزه علمیه خواهران آموزش مهارتی سازمان امور دانشجویان آزمون دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران جشنواره دانشجویی ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود