Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:44:25 GMT

وجود ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۳۰۱۱

وجود ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ورزش و جوانان زنجان، عاصم یوسفی گفت: در گذشته اتفاقاتی افتاده و حال ما میراث‌دار وضعیتی هستیم که در گذشته و در شرکت توسعه اماکن ورزشی اتفاق افتاده است، البته در حال حاضر ساماندهی‌هایی انجام شده و بخش فنی و عمرانی بر روی ریل حرکت است و موارد باقی‌مانده نیز مشکلات قانونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شکی نیست که در کل کشور نیاز به اماکن ورزشی در حوزه‌های مختلف وجود دارد، افزود: پروژه‌هایی که امروز در زنجان مورد بازدید قرار گرفت، از جمله پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری در وضعیت تکمیل ۸۵ تا ۹۰ درصدی است و مقرر شد فاز اول تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ چراکه چمن، اسکوربرد، نصب صندلی‌ها و سایر موارد انجام شده و مابقی پروژه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر اعتبار لازم برای بهره‌برداری کامل از پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری وجود داشته و تخصیص آن نیازمند یک همت استانی است تا ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای این پروژه به طور کامل جذب شود.

یوسفی با اشاره به آخرین وضعیت پیست سرپوشیده دوچرخه‌سورای زنجان، تصریح کرد: ۱۳۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد. برای اینکه بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم، پروژه‌های بالای ۵۰ درصد باید پیگیری و به بهره‌برداری برسد، زیرا میزان استهلاک این پروژه‌ها بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی کشور، یادآور شد: پارسال ۱۵ پروژه بالای ۵۰۰۰ نفری که از ۱۷ سال پیش مسکوت مانده بود، به سرعت تحویل داده شد. همچنین در دهه‌فجر سال گذشته ۶۲۱ پروژه در استان‌های مختلف تکمیل و تحویل داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری زنجان که دغدغه استانی و ملی است، باید با همکاری استان به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پس از آن شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور می‌تواند اعتبارات لازم را برای تکمیل آن تخصیص دهد.

کد خبر 5503073

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان جوانان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی مشهد اماکن ورزشی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳