Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نجف جابری سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران اظهار کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، برای بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

وی ادامه داد: بر حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، همه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت و ایدز از نوزاد دریافت و پاسخ منفی بود و صرفا به لحاظ رهاشدن در سطل زباله، لوب چپ ریه و پای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان تهران اضافه کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا بر درمان نوزاد تمرکز داشته باشند و نوزاد یادشده در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

جابری با اشاره به اینکه دستورهای لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از کودک، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، گفت: تحقیقات لازم در این زمینه در حال انجام بوده و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

کد خبر 680024 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جامعه نوزاد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم جامعه نوزاد حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت شاهد برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در ۲ حوزه امتحانی بوشهر و کنگان هستیم که این آزمون به عنوان رسمی‌ترین و متقن ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه یک الی پنج که معادل دیپلم تا دکتری است و در سطح کشور همزمان صبح ساعت ۸ الی ۱۱ برگزار خواهد شد.

احمدی منفرد ادامه داد: این آزمون در استان بوشهر با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد که که از این تعداد ۱۰۲ نفر مرد و ۵۲ نفر زن هستند که کوچک‌ترین فرد شرکت کننده، فرد ۹ ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

وی با بیان اینکه از افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، ۱۷ نفر اهل سنت نیز حضور دارند که ۱۲ از تعداد کل شرکت کنندگان، ۱۲ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر و برخی شرکت کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خرداد ماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت نموده و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد و برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر را نیز کسب نمایند در مرحله سوم و چهارم هم می‌بایست شرکت نمایند.

احمدی منفرد تصریح کرد: این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت ۳۰/۷ صبح روز جمعه در محل‌های آزمون حضور داشته باشند.

کد خبر 6094512

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است