Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و اعضا با برگزاری بزرگترین رویداد مالی کشور در هفته اول مردادماه موافقت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نظر اعضای شورای سیاستگذاری و با هدف دستیابی به محتوای جامع تر، تخصصی تر و نقش آفرینی همه بازیگران بازارهای مالی، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس) به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست، وزارت اقتصاد، بیمه مرکزی، نظام بانکی و خانواده بازارسرمایه از برگزاری این رویداد مالی حمایت کرده و مقرر شد جلسات شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد مالی کشور با محوریت وزارت اقتصاد و با ریاست مهدی محمدی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به شکل منظم و مستمر برگزار شود.  

بر اساس نظر اکثر اعضای شورا، چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی سال جاری و دروازه اصلی ارتباط مستقیم مدیران اقتصادی و فعالان بازارهای مالی با آحاد جامعه هفته اول مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

به همین منظور، کارگروه ویژه ارتقای محتوای این رویداد با حضور نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان نظام بانکی، نمایندگان بازارسرمایه و همچنین نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل می شود. با توجه به نام گذاری سال 1401، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها رسالت ملی است و بر این اساس شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد صنعت مالی؛ برنامه های ویژه ای برای حضور پر رنگ این دست از شرکت ها در نظر گرفته است.

برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت مالی، گردهمایی های آموزشی، حضور میهمانان بین المللی و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مالی ایران و جهان از دیگر برنامه های چهاردهمین رویداد مالی کشور است. رویداد پیش رو، با مشارکت سیاستگذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی و سایر ذینفعان و علاقمندان برگزار می شود و فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم‌اندازهای نو و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه های اقتصادی فعال در صنعت مالی محسوب می شود و مهمترین دروازه ارتباطی بانک، بیمه و بورس با مردم است.

مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، محمد هادی سلیمی زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس، نمایندگان بانک های کشور و همچنین جمعی از مدیران ارشد حوزه روابط عمومی فعال در بازارسرمایه، اعضای شورای سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی سیاستگذاری چهاردهمین شورای سیاستگذاری رویداد مالی روابط عمومی مالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد