Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بخشنامه ساماندهی و مدیریت امور مربوط به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در ادارات آموزش و پرورش، از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

با توجه به استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به‌ عنوان «متولی و مرجع انحصاری تعلیم و تربیت کودکان از بدو تولد تا پایان شش‌سالگی» و ضرورت ساماندهی و مدیریت امور مربوطه و تا زمان ابلاغ رسمی ساختار اداری متناظر این سازمان در استان، شهرستان و مناطق، تمام افراد شاغل در «اداره آموزش پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی» ادارات کل (اعم از رئیس اداره، کارشناس مسئول، کارشناس) و پست‌های متناظر با آن در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی تابع، عهده‌دار وظایف مربوط به تعلیم و تربیت کودک و رابط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک زیر نظر مستقیم مدیرکل آموزش و پرورش استان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دستورالعمل، وظایف اداره آموزش پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی، ادارات کل و پست‌های متناظر با آنها در شهرستان‌ها، مناطق و نواحی تابع و سایر بخش‌های عهده‌دار وظایف مربوط به تعلیم و تربیت کودک «از بدو تولد تا شش‌سالگی» به شرح زیر است:

- برنامه‌ریزی، ابلاغ و اجرایی سازی دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های مربوط به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و نظارت بر حسن اجرای آنها.

- برنامه‌ریزی منطبق بر آمایش منطقه‌ای برای تحقق اهداف سازمان.

- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف با محوریت تعلیم و تربیت کودک زیر هفت سال.

- ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در سازمان.

- شناسایی ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای و بهره‌برداری از آنها برای تحقق مأموریت‌های محول.

- تهیه و اجرای گزارش، مستندات و آمارها.

- پیگیری سایر فعالیت‌ها و انتظارات سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک.

مسؤولیت اجرای این بخشنامه بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان تعلیم و تربیت کودک آموزش و پرورش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار