Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:23:33 GMT

ما در راستای خاموش کردن فتنه حرکت می کنیم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۳۲۷۶

ما در راستای خاموش کردن فتنه حرکت می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، هیأتی از «تجمع علمای مسلمین» لبنان با «سید محمد جلال فیروزنیا» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار کرد.

شیخ «غازی حنینه» رئیس هیأت علمای تجمع علمای مسلمین لبنان در پی این دیدار اعلام کرد که تجمع علمای مسلمین در «خط وحدت اسلامی» کار می‌کند، وحدتی که امت اسلام بویژه دو مذهب شیعه و سنی را گرد هم آورده است؛ این وحدت همواره مورد تأکید امام خمینی (رحمة الله علیه) بود و امام خامنه‌ای (حفظه الله) نیز همیشه بر آن تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جناب سفیر تأکید کردیم که تجمع علمای مسلمین با تمام توان و امکانات برای حمایت از خط مقاومت در راستای آزادی‌سازی فلسطین و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین خود کار می‌کند. یاری ملت فلسطین در واقع یاری حق است به ویژه در این روزها که فلسطینیها در برابر زورگویی رژیم صهیونیستی ایستاده و سینه سپر کرده اند.

شیخ حنینه ادامه داد: ما برای خاموش کردن فتنه‌ای که تروریسم تکفیری آن را شعله‌ور کرده،کار می‌کنیم؛ تروریسمی که در راستای ایجاد تناقضات میان امت اسلام کار می‌کند و در کشورهای عربی و اسلامی بلوا و آشوب به راه می‌اندازد به همین دلیل ما در تجمع علمای مسلمین بر عهد و وفاداری خود به خط ولی فقیه امام خامنه‌ای تأکید می‌کنیم کسی که بر کار مداوم برای یاری مستضعفان و حق در هر مکانی بویژه در سرزمین فلسطین و نیز حمایت از خط مقاومت برای آزادسازی این سرزمین پاک تأکید دارد.

کد خبر 5503114

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه مسجدالاقصی عراق راهپیمایی پرچم عادی سازی روابط با اسرائیل جنگ اوکراین ترکیه حمله روسیه به اوکراین ایران مسکو تجمع علمای مسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامد‌های درگیری نه‌تن‌ها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

دیگر خبرها

  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین