Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان جنوبی اظهارداشت: براساس قانون مدیریت بحران تکلیف استانی داریم که باید این سندها را تهیه کنیم تا نقشه راه مدیریت بحران استان برای آمادگی و مقابله در برابر حوادث در سال‌های آتی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اثربخشی اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی در کاهش خطرات و پیشگیری از حوادث و نحوه هماهنگی بین سازمانی جهت آمادگی مطلوب و پاسخ موثر و به موقع در حوادث و بحران بر اساس این سندها ارزیابی و مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به حادثه ناگوار متروپل آبادان اشاره کرد و گفت: این حادثه باعث شد که وزارت کشور و ستاد مدیرت بحران کشور تمهیدات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث مشابه را در دستورکار خود قرار دهد.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: امروز در جلسه مدیریت بحران استان مباحث قانونی مربوط به این مسئله مورد برسی قرار گرفت و مقرر شد برای انجام تکالیف قانونی دستگاه‌های متولی در امر ساخت و ساز تذکرات و تاکیدات ویژه را انجام دهند و کمیته‌ای در ستاد بحران تشکیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شروع فصل گرما پیش‌بینی و تمهیدات لازم در استان توسط شرکت آب و فاضلاب و اداره کل امور عشایری استان با هماهنگی فرمانداران اندیشیده شود تا روستاییان و عشایر دچار مشکل نشوند.

عباس‌زاده با بیان اینکه سطح خدمات‌رسانی در زمینه تامین آب در فصل تابستان امسال نباید نسبت به سال گذشته افت داشته باشد، اضافه کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که روستاییان و عشایر کمترین دغدغه را در زمینه تامین آب خود داشته باشند و در این زمینه استانداری هم حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مسئله تامین آب و برق استان در فصل گرما از دستورکارهای جلسه امروز مدیریت بحران استان بود، اضافه کرد: مردم استان باید در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق بیشترین همراهی را با شرکت‌های متولی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: ۲۰ سال خشکسالی متوالی در خراسان جنوبی وضعیت تامین آب و بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعت را دچار مشکل کرده است که برای این منظور آمادگی برای مقابله و مدیریت مسئله خشکسالی در دستورکار مدیریت بحران قرار گرفت.

عباس‌زاده با بیان اینکه در جلسه مدیریت بحران استان تصمیم بر این گرفته شود که آب قابل برنامه‌ریزی و مدیریت در استان تخصیص داده شود، اضافه کرد: همچنین راهکارهای دستگاه‌های متولی برای مقابله با کم آبی و سازگاری با کم آبی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای سند سازگاری با کم آبی خراسان جنوبی، گفت: باید با استفاده از روش‌های بهینه‌سازی مصرف، میزان ۹۰۵ میلیون مترمربع آب مصرفی استان را در طول دوره پنج ساله، سالانه به مقدار ۱۷۵ میلیون مترمربع کاهش دهیم.

برچسب‌ها بیرجند استانداری خراسان جنوبی مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند استانداری خراسان جنوبی مدیریت بحران بیرجند استانداری خراسان جنوبی مدیریت بحران مدیریت بحران استان خراسان جنوبی عباس زاده تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد

کورت انگل از تمایل خود برای همکاری با چد گیبل خبر داد

ستاره‌های زیادی از تغییراتی که از آغاز دوره تریپل اچ در WWE اتفاق افتاد بهره‌مند شدند و چد گیبل نیز در میان آنها قرار دارد. هیل ترن (تغییر از کاراکتر محبوب به منفور) این کشتی گیر هیجان زیادی را در بین هواداران سبب شده است و اکنون که کورت انگل نسبت به همکاری با او ابراز تمایل کرده ممکن است شرایط چد گیبل بهتر هم بشود.

طرفداری | برای سال‌ها، چد گیبل در مقام مقایسه با کورت انگل قرار داشت و زمانی بود که بسیاری معتقد بودند از او به عنوان فرزند کورت انگل رونمایی خواهد شد. هر چند که جیسون جردن در نهایت این جایگاه را گرفت. اکنون کورت انگل در پادکست اختصاصی خود درباره این موضوع و تغییرات اخیر چد گیبل به اظهارنظر پرداخته است. ناتوانی گیبل در کسب کمربند بین قاره‌ای تاثیرات بزرگی بر کاراکتر او گذاشت و در نهایت منجر به بروز یک نسخه شرور از رهبر آلفا آکادمی شد. کورت انگل در پاسخ به سوالی از احتمال همکاری به عنوان منیجر چد گیبل، تحت یک شرط پاسخ مثبت داد.

به نظرم ایده فوق العاده‌ای است. اگر قرار به انجامش باشد، باید برای من هم به صرفه باشد.

کورت انگل در ادامه درباره اینکه چرا WWE هرگز به تشکیل تیمی با حضور چد گیبل، جیسون جردن و خود او فکر نکرد نیز پاسخ داد:

چه باورتان شود و چه نشود، آنها هرگز به این موضوع فکر نکردند. حداقل درباره چد گیبل اینطور بود. میدانم که آنها جیسون را به عنوان پسر من معرفی کردند و کار جالبی بود، اما بنا به دلایلی هرگز تصمیمی به داشتن یک تیم انگل دیگر یا اتحاد من با آلفا آکادمی گرفته نشد. دلیل آن را نمی‌دانم، شاید فکر کردند که ممکن است آنها تحت سایه من قرار بگیرند. نمی‌دانم، اما گمان نمی‌کنم که چنین اتفاقی می‌افتاد.

چد گیبل پس از تغییر کاراکتری که تجربه کرد فوق العاده بوده و امید است که در نهایت این موضوع منجر به موفقیت بی سابقه او شود. اگرچه شاید گیبل به تنهایی نیز در این راه موفق شود، اما بهره‌مندی از راهنمایی‌های یکی از بزرگترین تمام دوران‌ها، کورت انگل بی شک کمک بزرگی برای او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور