Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،   محسن منصوری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار داشت: به دلیل اهمیت پروژه های تصفیه خانه، تامین آب و نوسازی شبکه

فاضلاب در استان تهران، از محل سفر ریاست جمهوری، اعتبارات متمرکز و مطلوبی برای این منظور اختصاص یافت که باید هر چه سریع تر، این طرح ها اجرا و ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مردم نباید بیش از اندازه، معطل طرح های اجرایی باشند و یا در روند اجرای طرح با مشکلات عدیده ای روبرو شوند که زندگی آنان را مختل سازد.

استاندار تهران، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توانمندسازی متقاضیان اشتغال گفت: مهمترین مساله در حوزه اشتغالزایی، تکمیل حلقه آموزش و توانمندسازی است و پرداخت اعتبار و حمایت مالی در مرتبه بعدی است و

در این حالت، تخصیص اعتبار به خلق ثروت منتهی شود.

علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست گفت: کارگروه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تشکیل و مباحث توسعه ای در این کارگروه تصمیم سازی شده و برای تصمیم گیری به

صحن شورا ارائه می شود.

وی اضافه کرد: توسعه محدوده شهر ملارد، مسایل و مشکلات پارک فناوری پردیس و توزیع سهم پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از محل تبصره ۱۸ در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها استان تهران محسن منصوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران محسن منصوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران استان تهران محسن منصوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا کمتر از سه ماه دیگر باید کاروان ورزش ایران در المپیک 2024 پاریس شرکت کند و سپس بازی های داخل سالن آسیا و همچنین المپیک زمستانی را در سال جاری در پیش دارد، بودجه مدنظر این کمیته از سوی مجلس رد شده و کاهش یافته است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد کاهش بودجه کمیته ملی المپیک عنوان کرد: "در مورد بودجه  رایزنی خوبی با سازمان برنامه ریزی بودجه داشتیم اما در  لایحه  بودجه که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویدادهای بین المللی بود، حذف شد و  سازمان برنامه‌ریزی و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد  مشکلی نداشته باشیم اما اگر آن عدد تغییر نمی کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد اما باز هم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم."

او در بخش بعدی این اتفاق را یک شوک بزرگ در سال المپیک می داند: "انتظار نبود در سال المپیک چنین اتفاقی برای بودجه کمیته ملی المپیک رخ دهد. شوک بزرگی در سال ۱۴۰۳ به کمیته ملی المپیک وارد شد. دلیل اینکه جلسه قبلی هیات اجرایی هم کنسل شد این بود که اعضای هیئت اجرایی، رئیس و من به عنوان دبیرکل با کمک سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در تلاش بودیم تا بخشی زیادی از اشکالاتی که در لایحه بودجه کمیته ملی المپیک بود را اصلاح کنیم. عدد ۳۸۰ میلیارد تومانی را سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برای ما اصلاح کرد. قرار شد کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی مجلس هم کمکی به ما داشته باشند و اگر این دو اتفاق رخ دهد عدد ۵۰۰ میلیارد تومانی که از ما کم کرده بودند حدودا برمی‌گردد. امیدوارم با این اصلاح و کمک مازادی که در مجلس می‌شود، این گره‌ها باز شود. امیدواریم این مشکل حل شود. سال گذشته تنها یک رویداد رسمی داشتیم اما امسال سه رویداد در پیش رو داریم. "

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی