Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:21:22 GMT

تکمیل مرکز ملی فوتبال با مشارکت شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۵۴۵

تکمیل مرکز ملی فوتبال با مشارکت شهرداری تهران

مسئولان و معاونان شهرداری تهران پس از بازدید از مرکز ملی فوتبال با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال با دکتر منوری، دستیار ویژه شهردار تهران، شعبانی معاون عمران شهرداری تهران، اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، عیوضی، محمدی انارکی، شهردار منطقه 22، حق بین و فیاض (مسئولان شهرداری منطقه 22 شهرداری تهران)، مهندس صوفی، رئیس کمیته زیر ساخت عمرانی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر، رئیس مرکز ملی فوتبال و سیدعلی میرغفاری، معاون مرکز ملی فوتبال نشستی را برگزار و درباره ارتقاى زیرساخت‌های مرکز ملی فوتبال ایران گفت‌و‌گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از بازدید مسئولان شهردارى تهران از امکانات زیرساختی و زمین‌های فوتبال مرکز ملی، مقرر شد در راستای ارتقاى زیرساخت‌ها، امکانات و تکمیل پروژه‌های موجود با حمایت و کمک شهرداری عملیات‌هاى عمرانى مورد نظر آغاز شود.

این نشست پیرو جلسه‌ای که ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال با زاکانی، شهردار تهران برگزار کرده بود، انجام و مقرر شد تا جلسات تخصصى و کارشناسى لازم در خصوص توسعه و تکمیل زیرساخت‌های مرکز ملی فوتبال برگزار شده و فعالیت‌هاى مرتبط در جهت ارتقا و تکمیل زیرساخت‌های این مرکز انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مرکز ملی فوتبال شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد