Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:35:03 GMT

یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۶۹۳

یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صیادجو شامگاه دوشنبه در نشست رئیس اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه به ازای هر ۱۵ نفر، یک واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد بیان کرد: تلاش‌های شبانه روزی و جهادی در راستای نظارت بر بازار منتج به این مهم شد تا نرخ تورم استان از متوسط کشوری پایین‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در استان سمنان هیچ‌گونه تنشی در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نداشتیم.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: در بحث تورم ماهانه در اجناس غیرخوراکی، استان سمنان استان سی و یکم کشور است و در نرخ تورم نقطه به نقطه در بخش هتل و رستوران نیز در مقام سی ام کشور قرار گرفته که امری ارزشمند است.

صیادجو گفت: همراهی و همگامی اصناف، بازاریان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در حد اعلای خود قرار دارد.

کد خبر 5503278

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف استانداری سمنان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل احتکار نماهنگ سلام فرمانده شهادت امام صادق ع خراسان رضوی شیراز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران