Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در فصل بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان مجیدی که از دو هفته قبل قهرمانی‌شان در لیگ برتر را مسجل کردند، در پایان این مسابقه جشن قهرمانی خود را با حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها در حالی فصل بیست‌و‌یکم را با ۶۸ امتیاز به اتمام رساندند که با ۱۹ برد و ۱۱ تساوی رکوردی تاریخی از خود به ثبت رساندند و بدون شکست به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیمه اول

دقیقه ۶: فرار تند و تیز حردانی پشت مدافعان تیم نفت این بازیکن را در موقعیت خوب قرار داد، اما ضربه او با دستان محسن‌زاده راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: رافائل سیلوا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۸: حمله همه‌جانبه استقلالی‌ها را مدافعان نفت در چندین مرحله دور کردند، اما در ادامه ارسال سلمانی پس از برخورد به مدافعان حریف می‌رفت به شکلی تصادفی وارد دروازه نفتی‌ها شود که محسن‌زاده به خوبی و با یک عکس‌العمل توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۳۴: حرکت در عرض و ضربه فنی امیر روستایی از پشت محوطه جریمه به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ضربه سر خطرناک آرمان رمضانی پس از برخورد به پای مدافعان نفت در دستان محسن‌زاده آرام گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: پاس بلند و دقیق حردانی به عمق دفاع نفت در بین مدافعان این تیم به آرمان رمضانی رسید که کنترل و ضربه این بازیکن به بدن محسن‌زاده برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۵۹: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور با اختلاف بسیار کم و خطرناک از روی دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: روی اشتباه وحشتناک مدافع نفت توپ به جعفر سلمانی رسید اما این بازیکن نتوانست از این فرصت مسلم گلزنی استفاده کند و محسن‌زاده بار دیگر مانع گلزنی آبی‌ها شد.

دقیقه ۶۸: همکاری خوب بازیکنان استقلال توپ را در جناح چپ محوطه جریمه به خاقانی رساند، اما ارسال دقیق این بازیکن را حسین‌زاده با یک ضربه سر بی‌دقت از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۹: شوت از راه دور پیمان میری با فاصله بسیار اندک و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: پاس در عرض و تند و تیز جعفر سلمانی به شکلی خطرناک از مقابل پای ژستد عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه فنی و زیبای آمانوف از روی خط محوطه جریمه به شکلی بسیار خطرناک به تیر دروازه نفت برخورد کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی (۶۱-وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیر حسین حسین‌زاده، زبیر نیک‌نفس (۸۱-آمانوف)، کوین یامگا (۴۶-سبحان خاقانی) و آرمان رمضانی (۶۱-رودی ژستد).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی (۷۴-احمد الجبوری)، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سیدمحمد خرم‌الحسینی.

داور: امیر سامان سلطانی

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال نفت مسجدسلیمان بیرون رفت محسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن شروعی طوفانی و عجیب و ‏غریب داشت. تاتنهام که در همان دقایق اولیه با یک گل به خودی ‏برتری را در سینی طلایی به آرسنال تعارف کرد، دو فرصت عالی را هم از ‏دست داد و سپس گل دوم را دریافت کرد. ‏

به نظر می‌رسد تاتنهامی‌ها در این دربی قصد دارند هر طور شده سه ‏امتیاز را به آرسنال تقدیم کنند تا در قهرمانی حریف تاریخی‌شان در ‏شهر لندن نقشی مهم بازی کنند. ‏

درحالی‌که 15 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، آرسنال از سمت راست ‏کرنر را روی دروازه تاتنهام ارسال کرد. ارسال ساکا در دهانه دروازه فرود ‏آمد. جایی که تومیاسو برای امیل هویبرگ مزاحمت ایجاد کرده بود. ‏ستاره دانمارکی با یک ضربه سر دقیق، مثل یک مهاجم سرزن، دروازه ‏خودی را باز کرد تا برتری در همان دقایق اولیه روی سینی طلایی به ‏توپچی‌ها تقدیم شود. ‏

پنج دقیقه بعد نوبت اسپرز بود که روی ضربه ایستگاهی خطرناک ظاهر ‏بشود. ضربه آزادی درست چسبیده به خط محوطه جریمه که ‏مدیسون پشت آن ایستاد. ارسال او به تیر دوم با پرش بلند کریستین ‏رومرو و ضربه سر او همراه بود، اما تیر دروازه مانع از این شد که دو ‏تیم به نقطه صفر برگردند.‏

این پایان درام ابتدای دربی نبود. دو دقیقه بعد کرنر ارسالی تاتنهام را ‏توماس پارتی به شکلی نامطمئن دفع کرد تا توپ در اختیار ‏کولوشفسکی قرار بگیرد. شوت پرقدرت او بین راه به بازیکنان برخورد ‏کرد و مثل توپ پین‌بالی که چند بار به موانع برخورد کرده باشد ‏درست زیر پای فن‌دن‌فن افتاد تا او دروازه رایا را باز کند. اما وی‌ای‌آر به‌درستی تشخیص داد که فن‌دن‌فن در موقعیت آفساید گلزنی کرده ‏است. ‏

تراژدی تاتنهام پنج دقیقه بعد کامل شد و ساکا که کرنر ارسالی‌اش به ‏گل اول آرسنال تبدیل شده بود این بار خودش به گل رسید. هاورتز از ‏سمت چپ و در زمین خودی یک پاس بلند تماشایی به کانال راست ‏ارسال کرد. ساکا توپ را با تسلط مهار کرده و وارد محوطه جریمه ‏تاتنهام شد. ستاره تکنیکی آرسنال با تو سر توپ زدن مدافع ‏مستقیمش را محو کرد و با بغل پایی نرم دروازه تاتنهام را باز کرد. ‏شمال لندن امروز ظاهرا قرمز است. ‏

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت