Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:31:35 GMT

پارک جنگلی چالدره تنکابن خلع ید شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۷۹۵

پارک جنگلی چالدره تنکابن خلع ید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر، بهروز حیدری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن گفت: پارک مذکور که در مسیر جاده دو هزار و سه هزار تنکابن قرار گرفته با ۱۱۰ هکتار مساحت در سال ۱۳۷۹ احاله مدیریت و به بخش خصوصی واگذار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجری به دلیل عدم انجام تعهدات مندرج در قرار داد (عدم پرداخت بهره مالکانه و اجرت المثل) وعلی رغم اخطار داده شده به وی واستنکاف از اجرای تعهدات فی ما بین برای حفظ و حراست وصیانت از حقوق عامه پارک جنگلی دستور خلع ید پارک در دادگاه عمومی بخش خرم آباد صادر و در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد و با حضور رئیس دادگاه بخش خرم آباد، محیط زیست و نیروی انتظامی خلع ید صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۱۰ رأس گوزن مرال برای مراقبت و نگهداری تحویل محیط زیست شهرستان شد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم اکنون این پارک پس از خلع ید تحویل اداره منابع طبیعی تنکابن جهت حفظ و حراست قرار گرفته و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی در پارک مستقر شدند.

کد خبر 5503296

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی مازندران پارک جنگلی خلع ید بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل احتکار نماهنگ سلام فرمانده شهادت امام صادق ع خراسان رضوی شیراز منابع طبیعی خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان