Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:04:58 GMT

نکات مهم خرید جی پی اس خودرو (ردیاب خودرو)

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۹۳۷

نکات مهم خرید جی پی اس خودرو (ردیاب خودرو)

در سال‌های اخیر، محبوبیت دستگاه‌های ردیاب خودرو به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با استفاده از ردیاب خودرو شما می توانید موقعیت خودروی خود را در لحظه مشاهده نمایید. جی پی اس خودرو باعث افزایش امنیت خودروی شما نیز می شود، به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که از ردیاب و سرویس با کیفیت ردیابی خودرو استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

1- ردیاب باید با نوع وسیله نقلیه شما سازگار باشد

مهم است که ردیاب خودرو را براساس نوع وسیله خود خریداری کنید. بدون شک دستگاه جی پی اس یک خودروی سواری شخصی با موتورسیکلت متفاوت است. حتی جی پی اس یک خودروی ایرانی می‌تواند با خودروی خارجی متفاوت باشد. بدین دلیل که نحوه جاسازی جی ردیاب و ارائه بهترین عملکرد دستگاه به نوع و مدل خودرو بستگی دارد.

2- ردیاب خودرو باید به راحتی نصب شود

یکی از موارد مهم در خرید ردیاب خودرو این است که فرآیند نصب راحتی داشته باشد. عدم وجود پیچیدگی از چند جهت مزایای زیادی دارد. برای مثال، یک مدل جی پی اس با شرایط نصب سخت و پیچیده به کار بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر نیاز دارد. اما جی پی اس با شرایط نصب آسان می‌تواند به شکلی باشد که حتی شما بتوانید با راهنمایی گرفتن آن را نصب کنید.

3- به دنبال برندهای معتبر بازار باشید

برندهای مختلفی در حوزه ردیاب خودرو فعالیت می کنند که هر کدام بسته به فناوری‌هایی که در اختیار دارند، محصولات را به بازار عرضه می‌کنند. قبل از خرید یک ردیاب مناسب، حتماً برندهای موجود بازار را به بررسی کنید.

4- حافظه ذخیره سازی ردیاب را بررسی کنید

ممکن است از خود بپرسید: «حافظه ذخیره سازی در جی پی اس به چه دردی می‌خورد؟» باید بگوییم که حافظه ذخیره سازی می‌تواند یه مزیت بزرگ برای ذخیره اطلاعات مکانی باشد. قبل از هر چیز باید بدانید ردیاب خودرو با اینترنت کار می کند (داده های مکانی را از ماهواره دریافت و توسط اینترنت به سرور سامانه ردیابی ارسال می کند) حالا فرض کنید با خودروی خود در مناطقی که پوشش اینترنت ندارد، در حال رانندگی هستید. ردیاب شما بدون اینترنت نمی‌تواند داده‌هایی که از ماهواره های جی پی اس دریافت می کند را به سرور سامانه ردیابی ارسال کند، چه اتفاقی میفتد؟ شما اطلاعات حرکت خودرو در این مناطق را از دست می دهید.

خرید بهترین ردیاب خودرو بازار

بسته به ویژگی‌ها و برندها، دستگاه‌های ردیاب مختلفی در بازار موجود هستند. بدون شک برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی بهترین ردیاب‌ها را تولید می‌کنند و از برندها چینی یک سر و گردن بالاتر هستند. یکی از بهترین دستگاه‌های ردیاب اروپایی، ردیاب تلتونیکا FMB920 می باشد.

دستگاه های برند تلتونیکا از جمله FMB920 دارای حافظه داخلی هستند. اگر در منطقه خاصی هستید که به اینترنت دسترسی ندارید، ردیاب داده ها را در حافظه داخلی خود ذخیره کرده و به محض دسترسی به اینترنت آن ها را برای سامانه ردیابی ارسال می کند.

این دستگاه همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است:

ردیاب در شرایطی که خودرو خاموش است نیز فعال می‌ماند (بیشتر دستگاه های ردیاب زمانی که خودرو خاموش می شود غیرفعال می شوند.) دستگاه ردیاب FMB920 مجهز به باتری داخلی است و در صورتی که برق خودرو به هر دلیلی قطع شود، ردیاب تا چندین ساعت فعال می‌ماند. این دستگاه مجهز به بلوتوث است به راحتی می توانید آن را تنظیم نمایید. این دستگاه ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی دارد که تا ۲.۹ میلیون داده را ذخیره می کند. مجهز به شتاب سنج و قابلیت تشخیص برخورد جمع آوری اطلاعات هوشمند بر اساس زمان، فاصله و زاویه داشتن قابلیت ردیابی در زمان حال (Real-time) پیکربندی از طریق دستورات SMS و کامپیوتر شخصی انتخاب پیشرفته ترین سامانه ردیابی خودرو

پس از خرید ردیاب خودرو برای ردیابی خودرو ، حالا باید توسط یک سامانه ردیابی از آن استفاده نمایید. شما توسط سامانه های ردیابی می توانید موقعیت خودروی خود را مشاهده نمایید. یکی از پیشرفته ترین سامانه های ردیابی، سامانه ردیابی یوفایندر می باشد.

این سامانه علاوه بر نمایش لحظه‌ای موقعیت خودرو (تنها سامانه نمایش خودرو به صورت Live و کاملا زنده)، امکانات منحصر به فردی دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از امکانات فوق العاده این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ردیابی خودرو به صورت کاملا زنده (Live) ارائه گزارشات از تاریخچه حرکت خودرو نمایش مسیر طی شده توسط دستگاه به همراه سرعت در هر لحظه گزارش مسافت طی شده در بازه زمانی انتخابی سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل پیشرفته برای شرکت‌ها به همراه گزارشات حرفه‌ای سیستم اطلاع رسانی از طریق پیامک نمایش ترافیک روی نقشه 6 ماه استفاده رایگان از سامانه ردیابی یوفایندر

در صورتی که از ردیاب های تلتونیکا استفاده می کنید، می توانید ۶ ماه به صورت رایگان از سامانه ردیابی یوفایندر با تمام امکانات استفاده نمایید. برای فعالسازی اشتراک ۶ ماهه رایگان تنها کافی است با یوفایندر تماس بگیرید.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی خرید جی پی اس خودرو ردیاب خودرو آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی دستگاه های ردیاب سامانه ردیابی ردیابی خودرو ردیاب خودرو جی پی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما