Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان روز سوم مسابقات جهانی موی تای، نمایندگان کشورمان 2 پیروزی و 6 شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابتهای موی تای قهرمانی جهان 2022 در رده های سنی امید و بزرگسال به میزبانی ابوظبی امارات در حال برگزاری است. در روز سوم این رقابت‌ها، مسعود عبدالمالکی در وزن 63.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلوگرم بزرگسالان با غلبه بر نماینده استرالیا راهی دور بعد شد. همچنین مهرداد خانزاده در یک چهارم نهایی وزن 54 کیلوگرم رده سنی امید با پیروزی برابر سبحی یحیی از مراکش راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در آخرین مبارزه امروز علیرضا زینلی در وزن 86- کیلوگرم رده امید موفق شد در دیدار یک چهارم پایانی، مارسل زومباتی از بلغارستان را در راند سوم ناک اوت کرده و راهی دیدار نیمه نهایی شود. محمد رسولی، نادیا اعتماد مقدم، زهرا قهرمانی، فاطمه یاوری و فائزه فالی موی تای کارانی بودند که برابر حریفان خود تن به شکست دادند. هفت نماینده دیگر کشورمان، فردا سه شنبه 10 خرداد ماه به روی رینگ خواهند رفت.

برنامه مبارزات مبارزات موی تای کاران ایرانی در روز چهارم مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 51- کیلوگرم مردان، رده بزرگسالان، در دیدار یک چهارم نهایی، یاسر پرمهر برابر حسین الدبی از عراق به روی رینگ خواهد رفت. در مرحله یک چهارم نهایی وزن 54- کیلوگرم بانوان، رده زیر23 سال، آرمیتا سلیمانی با فاتما فائز از مصر روبرو می شود. در وزن 57- کیلوگرم بانوان، رده زیر 23 سال ، آناهیتا صادقی در مرحله یک چهارم پایانی با بل اومایما از مراکش دیدار خواهد کرد. در وزن 81- کیلوگرم مردان، رده بزرگسالان، رامین علیزاده در یک چهارم پایانی به مصاف مصطفی التکریتی از عراق می رود. در یک چهارم پایانی وزن 86- کیلوگرم مردان، رده سنی بزرگسالان، صابر سعیدی با صالح دیرباز از فلسطین روبرو خواهد شد. در 91- کیلوگرم مردان رده بزرگسالان، علیرضا کردآبادی کاپیتان تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کایرتبک ژارکیف از قزاقستان می رود. در 91+ کیلوگرم رده بزگسالان، بهنام صفری در مرحله یک چهارم پایانی، هادی بهجت از لبنان را پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موی تای موی تای قهرمانی جهان ابوظبی مرحله یک چهارم یک چهارم پایانی یک چهارم نهایی کیلوگرم مردان موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان