Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:21:37 GMT

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در گیلان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۵۲۲۴

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در گیلان گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی گیلان دوشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

علیرضا شاد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و همدان در نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه حضور دارند.

شاد ادامه داد: با توجه به مشارکت استان‌ها عرضه محصولات، تنوع و کیفیت محصولات داخلی، منجر به ایجاد رقابت بین تولید کنندگان خواهد شد و نمایشگاه بهانه ای است تا تولیدکنندگان محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند و مردم از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گیلان به محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: محصولاتی نظیر مبلمان، صنایع چوبی، لوازم خانگی، فرش، لوستر، کالای خواب، تجهیزات آشپزخانه، فرش در این نمایشگاه عرضه می شود.

شاد در ارتباط با میزان مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه یاد آور شد: تقریبا تمامی غرفه داران، محصولات تولید داخل را در معرض نمایش می گذارند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گیلان اجناس عرضه شده در این نمایشگاه را با حداقل ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه ذکر کرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه تا سیزدهم خرداد ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت، برای بازدید عموم دایر است.

برچسب‌ها رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان نمایشگاه های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با ۲۲ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر تهیه شده توسط مرکز گسترش با عنوان «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند» اثر احمد ضابطی جهرمی که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد، در نمایشگاه کتاب امسال، عرضه می‌شود. استاد ضابطی جهرمی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در غرفه مرکز در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کتاب‌های «هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری)» مایکل اوپیتس و احمد الستی و ترجمه محمد همتی، «صدای آینه‌ها» گفتگوی معصومه کیانی با منوچهر طیاب، خسرو سینمایی و محمدرضا اصلانی، «دوربین شخصی سینمای ذهنی و فیلم جستار» لائورا راسکارلی و ترجمه محمدرضا فرزاد و «پژوهش سینمایی (کشف سوالی درباره جهان و پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند)» محمد تهامی‌نژاد از جمله عناوینی هستند که در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی عرضه خواهند شد.

تعدادی از آثار منتشر شده مرکز در یک سال گذشته در سایت فیدیبو عرضه شده و قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به مطالعه آثار مربوط به سینمای مستند، در ایام برگزاری جشنواره هم می‌توانند 15 کتاب‌ از جمله «دگرخوانی سینمای مستند» اثر محمدرضا اصلانی را از فیدیبو تهیه کنند.

سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود