Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان دانشجویان ایران، در حاشیه اختتامییه دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، نشستی با حضور برگزیدگان ادوار مسابقات مناظره برگزار شد و در ادامه باشگاه مناظره‌کنندگان جوان، تشکیل و اعضای شورای مرکزی آن نیز تعیین شدند.

در ابتدای این نشست مهدیه شاه نظری مدیر مرکز ملی گفتگو به ارائه توضیحاتی در خصوص باشگاه مناظره‌کنندگان پرداخت و بیان کرد: یکی از اهداف این باشگاه برگزاری هرچه بهتر مناظرات توسط دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس برگزیدگان ادوار به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت پس از اعلام داوطلبان شورای مرکزی و رای گیری، علیرضا قضاوی، نادر مستقیمی، محمد معین جوادی و محمد صالح موحد و فاطمه خانم فدایی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و حمید اسکندری و اسماعیل شیری به عنوان اعضای علی البدل این باشگاه انتخاب شدند.

پیش نویس آیین‌نامه باشگاه مناظره کنندگان جوان بزودی تنظیم می شود و پس از بازبینی به تایید شورای مرکزی خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، پس از برگزاری مراحل استانی و منطقه ای «دهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران»، آئین اختتامییه این رویداد ملی عصر دوشنبه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.

در این آیین تیم شباویز از نماینده دانشگاه علم و صنعت به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران دانشگاه علم و صنعت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران دانشگاه علم و صنعت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران دانشگاه علم و صنعت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران باشگاه مناظره کنندگان شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد