Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد برقی گفت : در راستای برنامه ریزی حمل و نقل و در جهت ساماندهی تردد های جاده ای به زودی ۱۲ سامانه تردد شمار در برخی از محورهای استان نصب و راه اندازی خواهد شد.

او می گوید:دستگاه‌های تردد شمار جدید در محورهای شاهین دژ - بوکان و بلعکس ، قره ضیاالدین - چالدران و بلعکس ، نوشین شهر - سلماس و بالعکس ، ارومیه - گلمان و بالعکس ، ارومیه - امامزاده و بالعکس و سردشت - مرز کیله و بالعکس نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقی گفت : با نصب سامانه های تردد شمار معیارهایی چون سرعت و نوع وسیله نقلیه‌ و میزان تردد در محور مورد نظر در طول شبانه روز سنجش می‌گردد که نقش مهمی در جهت ساماندهی و برنامه ریزی تردد و ترافیک عبوری خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: محورهای ارومیه - سلماس و ارومیه - مهاباد بیشترین تردد محورهای مواصلاتی استان را دارند و با پیگیری از ستاد مرکزی تجهیز کلیه محورهای ارتباطی استان به سامانه های تردد شمار در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد شمار راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد شمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه با موضوع ترویج الگوی کشت محصولات زراعی و باغی   در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی  برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با  اصول تغذیه، مبارزه با آفات، بیماری ها وعلفهای هرز در محصولات سیب درختی و کلزا آشنا شدند.

 مددکاران ترویجی بعنوان عاملین شبکه ترویج در روستاها نقش مهمی در  انتقال دانش فنی و سیاستهای بخش کشاورزی به بهره برداران دارند.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه