Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: 44 درصد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در این صندوق عضویت دارند و تحت حمایت آن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان ،محمد فرزاد روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: 36 هزار و 979 نفر از روستاییان و عشایر استان در این صندوق بیمه اجتماعی عضویت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق ق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان ابراز داشت: شمار بیمه‌شدگان نشانه بهبود و ارتقای فرهنگ بیمه در بین کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان است و البته باید در زمینه فرهنگ‌سازی ترغیب روستاییان، کشاورزان و عشایر استان به بیمه اجتماعی بیش از پیش تلاش شود.

 

وی ادامه داد: شمار زیادی زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایر در استان سمنان زندگی می‌کنند که تعدادی از آنان تحت پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان هستند.

 

وی بیان کرد:  ترویج فرهنگ بیمه تامین اجتماعی در بین جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان یک ضرورت است و انتظار می‌رود رسانه بیش از پیش در این زمینه همراه این صندوق باشد.

 

فرزاد تصریح کرد: نگاه اختیاری به بیمه تامین اجتماعی  برای جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان  باید در این قشر اصلاح شود چرا که بیمه در واقع کمک‌خرج افراد در دوران کهولت سن و ناتوانی خواهد بود.

 

وی یادآور شد: استان سمنان از لحاظ فرهنگی، سطح سواد، رفاهی و زیرساختی مانند برخورداری از اینترنت، شبکه توزیع آب، برق، گاز و بهداشت جزو استان‌های برتر کشور است، اما از لحاظ بیمه استقبال جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مطلوب نیست.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزار و 38 نفر مستمری بگیر، یکهزار و 62 نفر بازنشسته این صندوق هستند اضافه کرد: 67 هزار نفر در استان سمنان جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان محسوب می شوند.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: 27 کارگزار در نقاط مختلف استان وجود دارد و افراد می‌توانند برای عضویت در صندوق به این مراکز مراجعه کنند.

 

به گفته فرزاد، بیمه نوعی آینده‌نگری برای دوران پیری، ازکارافتادگی و دوران فوت سرپرست خانواده است و موجب می‌شود کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کمتر درگیر مسایل این قشر شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: عشایر، روستاییان و کشاورزان با پرداخت ماهانه حداقل 500 تا 133 هزار ریال حق بیمه می‌توانند خود را بیمه اجتماعی کنند.

 

فرزاد افزود: شرط سنی بین 18 تا 50 سال برای خانم و آقا، سکونت در مناطق روستایی، عشایری، شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و کارگران کشاورزی از جمله افزاد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرزاد صندوق کشاورزیان سمنان جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان مدیر صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است