Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک بانوان زاهدان که تنها مکان تفریحی اختصاصی برای بانوان این شهر محسوب می‌شود، اما با گذشت سالها هنوز در دسترس عموم بانوان قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، زاهدان به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور از امکانات تفریحی و فضای سبز مناسبی برخوردار نیست و پروژه های تفریحی، ورزشی و فضای سبز آن متاسفانه سالیان سال طول می کشد تا به مرحله بهره برداری برسد و بعد از بهره برداری هم به حال خود رها می شود و رسیدگی مطلوبی در خصوص فضای سبز آن نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پارک بانوان، یکی از این پروژه هایی بوده که سالیان طولانی ساخت آن طول کشیده و علیرغم اینکه مسئولین شهرداری از تکمیل شدن فاز یک آن سخن به میان می آورند اما هنوز زیر ساخت های لازم این پروژه عظیم کامل به اتمام نرسیده، و این حکایت از بی مهری و کم توجهی مدیران دستگاه‌های دست اندرکار نسبت به مطالبات بانوان در بُعد امکانات تفریحی و ورزشی مناسب دارد.

مریم عسکری ده نو، رئیس کمیسیون امور بانوان شورای شهر زاهدان خبر از بهره برداری کامل فاز دوم این پروژه تا سه ماه آینده داده است، حال باید دید بالاخره بانوان زاهدانی می‌توانند تا سه ماه آینده از تمامی ظرفیت و امکانات این پروژه استفاده کنند؟

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پارک بانوان شهر زاهدان در مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر در دو فاز در دست ساخت است، که فاز اول آن به اتمام رسیده و در حال حاضر در تایم عصر مورد استفاده بانوان قرار گرفته است.

عسکری ده نو، فاز اول این پارک را شامل مبلمان پارک، فضای سبز، رینگ پیاده روی و دوچرخه سواری برشمرد و افزود: فاز دوم در قالب مجتمع ورزشی و تفریحی می باشد.

وی با اشاره به اینکه در فاز دوم این پارک بازنگری صورت گرفته است، گفت: با توجه به  شرایط مالی که شهرداری با آن مواجه است و بنا به نظر استاندار سیستان و بلوچستان، سالن آمفی تئاتر و استخر سرپوشیده از این طرح حذف شد.

این عضو شورای شهر زاهدان ادامه داد: در بازنگری انجام شده ساخت زمین چمن مصنوعی چند منظوره، زمین  مینی گلف، زمین بازی اسکوآش زمین والیبال خاکی، ایجاد بازارچه خود کفایی ویژه بانوان، آسمان نمای سیار و سینمای چند بعدی روباز برای بانوان جایگزین بناهای قبلی شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی که انجام دادیم پیش بینی می شود فاز دوم تا سه ماه آینده توسط سازمان های مختلف شهرداری و منطقه دو شهرداری تکمیل و به بهره برداری برسد.

عسکری ده نو گفت: در حال حاضر ورزش های همگانی به سرپرستی دو گروه از بانوان در این پارک در حال انجام است.

ایجاد پارک بانوان در زاهدان دیماه سال ۹۵ در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و مشاورین امور بانوان سیستان بلوچستان ایجاد و راه‌اندازی پارک ویژه بانوان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری پارک بانوان فضای سبز فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد