Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از قتل مسلحانه امام جماعت روستای گوازدر بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح ناشناس در یکی از محورهای این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: ساعت 19:00روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور انگوری به کلات شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود روئیت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات است  که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در این محور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح شده است.

تیراندازی در محمدیه قزوین/ 2 نفر به قتل رسیدندجزئیات تکمیلی از تیراندازی در خیابان طالقانی؛ ضارب 4 نفر دیگر را کشته بود!آخرین جزئیات از تیراندازی به 2 مأمور پلیس در خیابان طالقانی تهران/ ضارب دستگیر شد + تصاویر

وی افزود :مولوی محمد کریم حملی امام جماعت با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد وی بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/.ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان سرباز امام جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی

به گززارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید