Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع فدراسیون امروز باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد استراتژی انسجام و هماهنگی را انتخاب کند یا تقابل و انتقام. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد سراجی در خصوص این موضوع که حضور عزیزی‌ خادم در مجمع قانونی خواهد بود، گفت: به نظر می‌رسد حضور عزیزی‌ خادم در مجمع محمل قانونی ندارد و همانطور که از حضور آقای بن‌همام در سال 2012 در مجمع جلوگیری شد امروز هم این امکان وجود ندارد که عزیزی‌ خادم در مجمع حضور داشته باشد، چون با توجه به حکم کمیته اخلاق و تایید کمیته استیناف او از حضور در همه مجامع فوتبالی محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عزل 4 عضو هیئت رئیسه عنوان کرد: امروز مجمع برای عزل 4 عضو هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرد و امیدوارم تصمیمی خردورزانه باشد و چیزی که مجمع فدراسیون باید تصمیم بگیرد این است که استراتژی انتخاب کند. آیا می‌خواهد استراتژی انسجام و هماهنگی را انتخاب کند یا استراتژی تقابل و انتقام؟ این نکته‌ای است که اعضای مجمع باید به آن بپردازند و تصمیم بزرگی است که باید بگیرند. امیدوارم تصمیمی عاقلانه گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر 4 عضو هیئت رئیسه فدراسیون در آستانه عزل هستند و اگر نصف این نفرات عزل شوند شرایط فدراسیون در آستانه جام جهانی چه خواهد شد؟ تصریح کرد: نصف اعضای هیئت رئیسه نیستند، جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دوسوم تشکیل می‌شود، یعنی از 11 نفر جلسات با 8 نفر تشکیل می‌شود و حتی اگر امروز یک نفر از اعضای هیئت رئیسه معزول شود جلسات هیئت رئیسه از حدنصاب می‌افتد و عملا هیئت رئیسه نمی‌تواند تشکیل جلسه بدهد، من دوست ندارم این جمله را به کار ببرم ولی نگرانی‌ به طور جدی وجود دارد.

سراجی در خصوص اختلافش با ماجدی و هیئت رئیسه حل شد، خاطرنشان کرد: اختلاف به آن معنی که قابل حل نباشد نبود، ما در آخرین جلسه هیئت رئیسه مصوبات خوبی داشتیم، اینکه برخی اختلاف نظرها وجود دارد و بحث‌ها مطرح می‌شود طبیعی است و نشان از بالندگی و زنده بودن جلسات دارد. این موضوع  نقطه قوت هیئت رئیسه است و هیچ مشکلی به معنای اینکه به بن‌بست و چالش برسیم وجود ندارد.

حضور نمایندگان سایپا و پالایش نفت در مجمع فدراسیون فوتبال قانونی است؟ + سند

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران هیئت رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال عضو هیئت رئیسه هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!